مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه خبر داد

تدارک گسترده مجتمع مس سرچشمه برای نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت

  • شناسه خبر: 181848
تدارک گسترده مجتمع مس سرچشمه برای نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، از تدارک گسترده مجتمع مس سرچشمه برای این ایام خبر داد.

خانه » اجتماعی » تدارک گسترده مجتمع مس سرچشمه برای نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت
به گزارش خانه خشتی، روح‌الله ابوالهادی با تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، به تبلیغات گسترده میدانی در شهر رفسنجان و سرچشمه برای پاسداشت این مناسبت اشاره کرد و افزود: پنج طرح ویژه بیلبورد بزرگ شهری در این ایام در نقاط مختلف شهر رفسنجان و سرچشمه نصب شده است.
وی از برگزاری ویژه‌‌برنامه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در رفسنجان گفت و ادامه داد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در بخش اجرایی این ویژه‌برنامه، همکاری ویژه دارد.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: حمایت و همکاری در برگزاری دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی، برگزاری مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره های مبارکه «صف و جمعه» بصورت مجازی، برپایی نمایشگاه عکس از مراسم تشییع شهید سلیمانی در رفسنجان، ساخت دو فیلم مستند، تولید سه نماهنگ، دو اثر موسیقیایی حماسی و یک سرود با موضوع رشادت‌های سردار سلیمانی، تهیه و توزیع چند عنوان کتاب، توزیع وصیت‌نامه شهید سلیمانی و برگزاری مسابقه رادیویی، از دیگر اقدامات مجتمع مس سرچشمه برای گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.
ابوالهادی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، چاپ و توزیع ۱۴هزار پوستر شهید سلیمانی در سطح شهر کرمان، رفسنجان و سرچشمه بوده است، همچنین ۱۰هزار خوشبوکننده جلوآویز خودرو با تمثال شهید سلیمانی نیز توزیع شده است.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، از انجام طرح پژوهشی برای تدوین سه کتاب مربوط به ابعاد مختلف زندگی حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: «طرح مطالعاتی و تولید چندرسانه‌ای بازخوانی نقش مردمی سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی» با هماهنگی و مجوز بنیاد مکتب شهید سلیمانی در دست انجام است.
ابوالهادی ادامه داد: بر این اساس، با انجام مطالعات میدانی، بررسی اسناد و مدارک موجود و همچنین جمع‌بندی اطلاعات، پردازش و تدوین نتایج مطالعات، سه کتاب با عناوین «سردار در روایت فرماندهان لشکر ثارالله»، «نقش سردار در تامین امنیت پایدار جنوب استان کرمان» و «نقش سردار در مدیریت بحران زلزله بم» توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تدوین و منتشر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به خدمت‌رسانی موکب شهدای صنعت مس در جوار مزار شهید سلیمانی، گفت: موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه در این ایام در کنار پذیرایی از مردم عزیز، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را بین مردم توزیع خواهد کرد، ضمن آن‌که خدمت‌رسانی این موکب از هفتم دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در پایان، از انجام اقداماتی در حوزه مسئولیت اجتماعی با هدف کمک به نیازمندان به‌مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی هم خبر داد که جزئیات آن در هفته مقاومت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار سلیمانی مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان