نبش قبر حجر بن عدی (رض)+عکس

  • شناسه خبر: 18156
نبش قبر حجر بن عدی (رض)+عکس

جبهه النصره با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، اذعان کرد که پیکر “حجر بن عدی” را به جای دیگر منتقل کرده است؛ به این دلیل که نظام سوریه به جای قبر ساختمانی را اطراف آن ساخته است. به گزارش خانه خشتی، این تروریست های عضو گروهک ارتش آزاد، در توضیح تصاویری که در […]

خانه » آخرین اخبار » نبش قبر حجر بن عدی (رض)+عکس

جبهه النصره با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، اذعان کرد که پیکر “حجر بن عدی” را به جای دیگر منتقل کرده است؛ به این دلیل که نظام سوریه به جای قبر ساختمانی را اطراف آن ساخته است.

به گزارش خانه خشتی، این تروریست های عضو گروهک ارتش آزاد، در توضیح تصاویری که در فیسبوک خود منتشر کرده اند، با کمال وقاحت، این گونه نوشته اند: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ایم اما نمی دانند که بزودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و بزودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می کشیم و سرهای بت های آنان را خرد می کنیم و از بین می بریم.»
عناصر جبهه النصره پنج شنبه گذشته پس از کندن قبر حجر بن عدی، پیکر ایشان را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.
برخی سایتهای اینترنتی به نقل از شاهدان تأکید کردند، پیکر حجر بن عدی هنگام خارج کردن آن از قبر کاملا سالم و مانند روز اول تازه بود.
منطقه “عدرا” در استان “ریف دمشق” که پیکر حجر بن عدی در آنجا مدفون بود، تحت کنترل عناصر وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره است.
این گروهک تروریستی و دیگر گروه‌های افراطی بارها تهدید کرده‌اند که اماکن زیارتی و مقدس را در سوریه تخریب می‌کنند.

همزمان با اعلام تعطیلی حوزه های علمیه جهان شیعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار “حجر بن عدی”، یکی از عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به “ارتش آزاد سوریه” با انتشار تصاویر جدیدی از این اقدام وقیحانه، تهدید کرد که بزودی مشابه همین کار را با مزار حضرت زینب(ع) و حضرت رقیه(ع) نیز انجام خواهند داد.

تصاویر زیر از صفحه فیس‌بوک یکی از عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به “ارتش آزاد سوریه” گرفته شده که طی روزهای اخیر، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) و حسنین(ع)، “حُجر بن عَدی الکِندی” کردند.

منبع:بوتیا

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان