پیکر مطهر دو شهید گمنام در رفسنجان تدفین شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 181550
پیکر مطهر دو شهید گمنام در رفسنجان تدفین شد/ تصاویر

پیکر مطهر دو شهید گمنام رفسنجان با حضور مسئولان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان دفن شد.

خانه » آخرین اخبار » پیکر مطهر دو شهید گمنام در رفسنجان تدفین شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی صبح امروز در آیین تدفین شهدای گمنام با اشاره به اینکه فضای معنوی دانشگاه تحت تاثیر این دو شهید گمنام تغییر خواهد کرد، اظهار کرد: این اتفاق باید در این ایام ویژه می افتاد، ما در ده ماه نتوانستیم از کادر درمان تقدیر کنیم و امروز خداوند این هدیه را به ما داد و هیچ چیز جایگزین این هدیه نمی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: حضور این دو شهید گرانقدر خستگی را از تن ما بیرون کرد، در این ده ماه نفس کادر درمان درآمد تا نفس مردم اصلاح شود، همگان دیدند که چطور فرزندان رشید این سرزمین دینشان را ادا کردند.

وی افزود: در این ده ماه کوچکترین بحرانی در کادر درمان پیش نیامد، به هرحال شرایط بسیار سختی بود، روزی بود که ۳۰ نفر از کادر درمان مبتلا به کرونا شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: مدافعان سلامت نشان دادند که اگر امنیت و سلامت الویت باشد باز هم در میدان حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: یک قول را به این شهدا بدهیم، آنها از ما عمل درست می خواهند، خداوند به همه ما توفیق دهد که ایثار این شهدا را بتوانیم جبران کنیم.

وی گفت: همه دیدند حتی خبرنگاران خارجی وقتی گزارش تهیه می کردند گفتند که ما هر آنچه دیدیم همان بود که در جبهه های دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد.

مجید فصیحی هرندی هم در این آیین گفت: شهدای گمنام زنده ترین افراد بشریت هستند. آنان به مانند چراغی هستند که ما را در مسیرهای تنگ و تاریک هدایت می کنند و اگر مسیر و راه شهدا را بشناسیم در حقیقت مسیر درست را انتخاب کرده ایم.

فرماندار رفسنجان افزود: شهدا در کوچه، محله و خانواده خود بهترین بودند، آنها رفتند تا بهترین ها را برای ملت به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از همه آمال و آرزوهای خود گذشتند، بیان کرد: هر کسی که در مسیر شهدا حرکت نمی کند باید بترسد و به خود هشدار دهد.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: از آبادترین نقاط در دانشگاه ها محل دفن شهداست، خون شهدا سنگین است باید در مسیر شهیدان حرکت کنیم و وحدت کلمه داشته باشیم هر کس شهیدان را باور کرد در مسیر سعاتمندی گام برداشته است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین تدفین شهدای گمنام رفسنجان پردیس دانشگاه علوم پزشکی تدفین رفسنجان شهدای گمنام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان