امام جمعه رفسنجان:

مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها همزمان با یادمان شهدای رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 181499
مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها همزمان با یادمان شهدای رفسنجان برگزار می شود

امام جمعه رفسنجان از برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها همزمان با یادمان شهدای رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها همزمان با یادمان شهدای رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در نشست خبری با موضوع هماهنگی جهت برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی اظهار داشت:  سالگرد شهید سلیمانی همزمان با یادمان شهدای رفسنجان در روز شنبه ۱۳ دی ماه در محل مصلی امام خامنه ای مدظله برگزار خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: از۱۳ دی ماه به مدت یک هفته به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است و مراسم سالگرد به صورت سراسری برگزار می شود.

وی بیان کرد: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد و شهدا به طور عموم هم در قرآن و هم در سیره عظیم الشان اسلام ریشه دارد و هم در نهج ابلاغه؛ و امام حسین (ع) هم در روز عاشورا از شهدا نام می برد و این نشان دهنده این است که زنده نگه داشتن یاد شهدا ریشه قرآنی و  در مکتب امام حسین هم وجود داشته است و همچنین امام راحل هم به این موضوع اشاره فرمودند.

عسکری خاطرنشان کرد: در همه کشورها به افتخارات ملی خود احترام قائل هستند و از قهرمانان خود یاد می کنند و رهبر انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان امت اسلامی یاد می کنند و ملت ایران باید از قهرمان خودشان یاد کنند و شهادتش را گرامی بدارند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در کنار برگزاری سالگرد شهید سلیمانی احیا و زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند. مکتب حاج قاسم به عنوان مکتب معونیت، ایثار و شهادت، مکتبی که برای مردم و برای یاری مردم در عرصه مختلف حضور دارد است.

وی بصیرت و ولایتمداری را جزو ارکان مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: دور اندیشی، درایت،  آینده نگری و پیش بینی کردن جریان های داعش ازخصوصیات شهید سلیمانی بود  که باید در مکتب حاج قاسم محور به محور به عنوان ارائه یک الگوی موفق برای جوانان مد نظر گرفت.

عسکری بیان کرد: امیدواریم جامعه به آن میزان از رشد برسد که بداند سردار سلیمانی کی بود و چه شخصیتی را از دست دادیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه حجت الاسلام اصغر عسکری رفسنجان سالگرد حاج قاسم مراسم هماهنگی سالگرد شهادت شهید سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان