سرمربی مس رفسنجان:

شکست حق تیم ما نبود/ امیدواریم در قبال تیم مس انصاف رعایت شود

  • شناسه خبر: 181452
شکست حق تیم ما نبود/ امیدواریم در قبال تیم مس انصاف رعایت شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: به تیم خودم می گویم حقمان شکست نبود، امیدوارم این شکست که ناخواسته رخ داده است پلی باشد برای پیروزی های بعدی، رفسنجان مظلوم، همیشه مظلوم است، امیدواریم یک مقدار انصاف در قبال این تیم رعایت شود.

خانه » آخرین اخبار » شکست حق تیم ما نبود/ امیدواریم در قبال تیم مس انصاف رعایت شود

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اصفهان بیان کرد: بازی امروز جزو بازی هایی بود که از آن خیلی ناراحت هستم چون به هیچ عنوان حق تیم ما نبود و جانانه از تیم به خاطر رعایت صحیح تاکتیک هایی که مد نظرمان بود بسیار خوب بازی کردند.

وی افزود: این بازی جزو بازی هاست که نتیجه آن با تصمیمات رقم خورد به صحیح و غلط آن هم کار ندارم ؛ سوالم این است چطور داور به خاطر اعتراض ها یک گل سالم را بر می گرداند.

ربیعی تصریح کرد: کاش فلیم را ببینند که تیم ما چه طور بازی کرد و سپاهان چطور؛ شنیدم آقای نوید کیا گفته است که ما از قوانین بازی خبر نداریم نباید زیاد اعتراض کنیم. به نظرم نیمکت ایشان به طرف کمک داور رفتند و این توصیه را باید به خودشان بکنند اما بنده به مهدوی کیا و مجموعه سپاهان احترام می گذارم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: من می توانم این بازی را اینطور تشریح کنم که تیم مس رفسنجان نشان داد که شبیه تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده نیست خوب هم بازی کردیم گل بسیار تاکتیکی زدیم دقیقا آدرسی که تعیین کرده بودیم زدیم. می دانستیم سپاهان چه جوری بازی می کند تا آن جا که تلاش کردیم منفذ ها را بستیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم، بیان کرد: بازی را خوب اداره کردیم و رفته رفته ما بودیم که شرایط روی دروازه حریف را هم داشتیم ولی در یک اشتباه که خودمان به بازیکن حریف پاس دادیم آن تیم از غفلت ما استفاده کرد.

ربیعی گفت: به تیم سپاهان تبریک می گویم تبریک ویژه تر را به تیم خودمان می گویم به دلیل آنکه نه تنها عقب نشینی نکرد بلکه به خوبی بازی کرد در خیلی جاها توانست مالک بازی باشد و موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کرد.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: به تیم خودم می گویم حقمان شکست نبود امیدوارم این شکست که ناخواسته رخ داده است پلی باشد برای پیروزی های بعدی، رفسنجان مظلوم، همیشه مظلوم است امیدواریم یک مقدار انصاف در قبال این تیم انجام شود.

وی ادامه داد: اگر اتفاقات این بازی برای سپاهان می‌افتاد آیا داور باز هم رای‌اش را برمی‌گرداند؟ افکار عمومی این سوال را در ذهن‌شان پاسخ دهند. من به عنوان سرمربی تیم می‌گویم که هر بازی که انجام دادیم روند روبه جلویی داشتیم و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند. ما روی دو غفلت گل خوردیم و روی هر دو گل خودمان توپ را به سپاهان دادیم. ما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم .

انتهای پیام/

برچسب ها:
سپاهان اصفهان محمد ربیعی مس رفسنجان نشست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان