سرمربی مس رفسنجان:

نگاه هواداران برای من قابل احترام است/ مس رفسنجان مظلوم واقع شده است

  • شناسه خبر: 181404
نگاه هواداران برای من قابل احترام است/ مس رفسنجان مظلوم واقع شده است

سرمربی مس رفسنجان گفت: نگاه هواداران برای من قابل احترام است و به خاطر هوارادان تیم اینجا هستم و توانستیم به حسرت ۱۴،۱۵ ساله پایان دادیم تا این تیم وارد لیگ برتر شد اما هدف ما نباید گم شود.

خانه » رفسنجان » نگاه هواداران برای من قابل احترام است/ مس رفسنجان مظلوم واقع شده است

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر است ما سعی کردیم رفته رفته روند کیفی تیم خودمان را ایجاد کنیم و درحال تیم شدن هستیم و مجموعه تیم و باشگاه به صورت کامل وقف این قضیه هستیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: تمامی بچه ها در تلاش هستند که هر چه سریعتر بتوانیم پروژه تیم سازی که مد نظر من است انجام شود.

وی افزود: بازی مقابل سپاهان مهم است و در کنار برنامه های تاکتیکی که داریم تیم از لحاظ روانی و ذهنی مهیاست با توجه به مشکلات عدیده ای که در چند هفته اخیر داشتیم و فشردگی زیادی که در برگزاری مسابقات و شرایط بازی ها برای تیم مس رفسنجان بود به هر حال درخواست داشتیم این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود. به دلیل اینکه تک بازی هفته هشتم است که انجام می شود که به آن موافقت نشد ولی ما تمکین می کنیم ولی گلایه ما هم بر این قضیه پابرجاست.

ربیعی بیان کرد: مس رفسنجان در این قضیه مظلوم واقع شده است با توجه به اینکه بازی هفته آینده هم تیم ما و هم سپاهان هنوز اعلام نشده به دلیل بازی با پرسپولیس، می شد که این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود.

سرمربی مس رفسنجان گفت: همانطوری که هیچوقت از ما سوال نشد به خاطر برفی که آمد در تبریز و بازی دو تیم تراکتور و سپاهان به تعویق افتاد بازی ما را یک روز به تعویق انداختند، گلایه ام برقرار است خیلی محترمانه، ولی از این قضیه تمکین می کنیم سعی کردیم تیم را از هر نظر مهیای بازی کنیم.

وی ادامه داد: در پارت بازی های اخیرمان تمرین آنچنانی نتوانستیم انجام دهیم مابین تمامی فاصله این بازی با بازی بعدی فقط صرف ریکاوری شده است در سه بازی اخیر در حین مسابقه تعویض های اجبار داشتیم و این به دلیل این بود که تیم در رفت و آمد زیاد است و فاصله بازی کمتر است و مشکلات سخت افزاری هم از دیگر دلایل است؛ اینکه ما در بحث چمن مصنوعی به طبیعی در حال جا به جا بودیم و دیگر بحث های  از این قبیل با آن روبرو هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه اما سعی می‌کنیم که با تدبیر از این مساله عبور کنیم، گفت: ان‌شاءالله در برنامه ریزی مسابقات در قبال مس رفسنجان انصاف رعایت شود.

وی در خصوص پیروزی های اخیر تیم مس رفسنجان بیان کرد:  نگاه هواداران برای من قابل احترام است و به خاطر هوارادان تیم اینجا هستم و توانستیم به حسرت ۱۴،۱۵ ساله پایان دادیم تا این تیم وارد لیگ برتر شد اما هدف ما نباید گم شود و باید بدانیم در فصل جدید دنبال چه چیزی هستیم. باتوجه به آن هدف گذاری تمهیداتی را اندیشیدیم و خودمان را برای حضور در لیگ برتر آماده کردیم. در بازی‌هایی هم تیم ما روند بدی نداشت اما نتوانستیم از آن‌ها امتیازات کاملی بگیریم یا این‌که امتیاز بگیریم. روند کیفی تیم ما مشخص بود و نشان داد که داریم روی این تیم کار می‌کنیم. من همه را به صبوری دعوت کرده بودم و گفته بودم روزهای خوبی هم فرا خواهد رسید.

ربیعی گفت: هدف این تیم این است که بتوانیم سال اول این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم کما اینکه محترمانه و آبرومندانه باشد این یک اتفاق بهتر است ولی قاعده این است که تیمی که سال اول در لیگ برتر حضور پیدا می کند می شود این صحنه گرانبها را در پرچالش ترین سال حفظ کرد این برای همه تیم هاست و ربطی هم به هرینه کرد و شرایط ندارد.

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: نوسان های زیادی داشتیم و تیم مس تا اینجا نشان داده که می تواند یک تیم آبرومند و مستحکمی باشد شرایط تیم را سعی کردیم یک شرایط کاملا حرفه ای و در کنار مودت و همکاری حفظ کنیم.

وی افزود: بازی با سپاهان بازی سختی خواهد بود و هر تیم تدابیری برای ابن بازی در نظر گرفته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم سپاهان تیم مس رفسنجان سرمربی مس رفسنجان محمد ربیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان