آشنایی با سر شاخه های عرفان کاذب(فرادرمانی)

تاریخچه فعالیت عرفان های کاذب (کیهانی) در رفسنجان قسمت دوم

  • شناسه خبر: 18136
تاریخچه فعالیت عرفان های کاذب (کیهانی) در رفسنجان قسمت دوم

به گزارش “خانه خشتی” به دنبال اعلام خبر قبلی، “خانه خشتی” ابعاد تازه ای از پرونده مرسوم به “مفسده عرفان کاذب” در رفسنجان منتشر می کند. بنا به گزارشات رسیده از مدعیان این عرفان کاذب در کشور فردی به نام محمد علی طاهری  به صورت شبکه ای در استانها و شهرستان ها افراد را  آموزش […]

خانه » تاریخچه فعالیت عرفان های کاذب (کیهانی) در رفسنجان قسمت دوم

به گزارش “خانه خشتی” به دنبال اعلام خبر قبلی، “خانه خشتی” ابعاد تازه ای از پرونده مرسوم به “مفسده عرفان کاذب” در رفسنجان منتشر می کند.

بنا به گزارشات رسیده از مدعیان این عرفان کاذب در کشور فردی به نام محمد علی طاهری  به صورت شبکه ای در استانها و شهرستان ها افراد را  آموزش و تحت هدایت خود قرار می داد. آقای م.م در استان کرمان و آقای م.ت در شهرستان رفسنجان از سرشاخه ها و متهمین پرونده در مفسده عرفان کاذب در استان می باشند که به لحاظ فساد اخلاقی م.ت در کرمان و رفسنجان پرونده مذکور از خاصیت خاصی برخوردار شده است.

گروههای عرفان کاذب از سال ۸۸ در رصد اطلاعاتی یکی از نهاد های امنیتی استان قرار گرفت و پس از تعطیلی جلسات فرقه مذکور در سیرجان، یکی از نهاد های امنیتی شهرستان در تیرماه ضمن مکاتبه با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مجوز برگزاری جلسات آموزشی متهم م.م و م.ت در محل هنرستان سید الشهدا رفسنجان درخواست اعلام نظر در مورد مجوز آموزش های درمانی وی برای بیماری های سرطان، کمردرد، آرتروز گردن می نماید که جوابیه ممنوعیت برگزاری جلسات مذکور از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خطاب به آقای م.م (مربی آموزشی و مدعی فرقه عرفان کاذب کیهانی در استان) ارسال و رونوشت آن را به نهاد امنیتی پی گیر پرونده و دیگر ادارات پیگیر پرونده من جمله آموزش و پرورش ارسال می شود.

با پیگیری آن نهاد امنیتی در شهرستان جلسات مذکور در شهرستان تعطیل گردیده اما ارتباط تلفنی و جلسات آموزشی غیر مجاز و غیر شرعی و اخلاف متهمین پرونده به صورت مخفی ادامه پیدا کرد تا آنکه اثرات و تبعان آن اکنون در پرونده ای تحت عنوان مفسده عرفان کاذب در شهرستان رفسنجان در حال پیگیری می باشد.ادامه دارد…

برچسب ها:
تاریخچه در رفسنجان عرفان های فعالیت قسمت دوم کاذب (کیهانی)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان