به مناسبت اولین سالگرد سردار دلها؛

اولین جشنواره تولیدات آثار هنری و فرهنگی “روایت یک مکتب” در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 181330
اولین جشنواره تولیدات آثار هنری و فرهنگی “روایت یک مکتب” در رفسنجان برگزار می شود

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از برگزاری اولین جشنواره تولیدات آثار فرهنگی هنری به مناسبت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان “روایت یک مکتب” در رفسنجان خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اولین جشنواره تولیدات آثار هنری و فرهنگی “روایت یک مکتب” در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، احمد سیریزی در تشریح این خبر اظهار کرد: سردار سلیمانی گنجینه عظیمی از فضائل و شاخص ها و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب این سردار گرانقدر یک مکتب و یک راه هستند و برای آنکه در حفظ این گنجینه سهمی کوچکی داشته باشیم اقدام به برگزاری اولین جشنواره تولیدات آثار فرهنگی هنری با عنوان “روایت یک مکتب” نموده ایم.

وی فزود: این جشنواره با موضوعات سردار سلیمانی، شجاعت و شهامت، چهره بین المللی مقاومت، ولایتمدار و انقلابی ، مهرورزی و تواضع، دکترین نظامی، فرماندهی و تدبر در خط مقدم جنگ، سردار سلیمانی خدامحوری و اخلاص، دین‌ورزی و معنویت و سردار سلیمانی فداکاری، ایثار و گذشت برگزار می شود.
سیریزی خاطر نشان کرد: عموم هنرمندان و علاقمندان می توانند آثار فرهنگی و هنری خود را با موضوعات عنوان شده در بخش های فیلم کوتاه، پوستر، موشن گرافیک، عکس، نماهنگ و کلیپ به شماره ۹۳۸۳۸۷۴۸۲۵ در تلگرام ارسال نمایند.
سیریزی با بیان اینکه با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و ستاد هماهنگی ترویج مکتب شهید سلیمانی جوایزی ارزنده ای برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است تصریح کرد: مهلت ارسال آثار ۱۰ دی ماه جاری می باشد و نتایج و اهدای جوایز ۲۵ دی ماه بصورت مجازی برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره فقط آثار بومی شرکت کنندگان از شهرستان رفسنجان مورد داوری قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره روایت یک مکتب سردار سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زینب

    سلام خداقوت امروز 29دی هست .نتایج اعلام نشد؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان