مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس اشتغال مطرح کرد؛

هدف جشنواره عکس اشتغال، شناسایی و معرفی ظرفیت های شغلی است

  • شناسه خبر: 181265
هدف جشنواره عکس اشتغال، شناسایی و معرفی ظرفیت های شغلی است

مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: هدف از برگزاری جشنواره عکس اشتغال، معرفی مشاغل گوناگون و شناسایی ظرفیت های شغلی کشور است.

خانه » آخرین اخبار » هدف جشنواره عکس اشتغال، شناسایی و معرفی ظرفیت های شغلی است

به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس اشتغال با اشاره به اینکه در این جشنواره  ۲۸ استان شرکت کردند، اطهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره عکس اشتغال، معرفی مشاغل گوناگون سراسر کشور از نگاه متفاوت عکاسان و شناسایی ظرفیت های سراسر کشور که به صورت ایده در شهرستان اجرا می شود و معرفی فرصت های شهرستان به کل کشور است.

وی افزود: این جشنواره به صورت مداوم برگزار می شود و در سال های آینده از طریق ارتباط با اداره کل استان ها به سمت جشنواره عکس بین المللی پیش خواهیم رفت.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان هم در این مراسم بیان کرد: سالانه بیش از ۳۵ هزار نفر ورودی بازار کار استان است که سهم رفسنجان سه هزار نفر است.

وی اضافه کرد: از این ۳۵ هزار نفر قریب دو هزار نفر در استخدام دولتی به صورت پیمانی یا قراردادی و ۳۳هزار نفر در بخش های شهرک های صنعتی و کارخانه های بزرگ و کوچک و مشاغل خرد مشغول به کار هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: ۱۶هزار نفر از کسانیکه وارد بازار کار می شوند از مشاغل خرد هستند که ۴٠ درصد را شامل می شوند لازم است که مشاغل جدید را به آنهابشناسانیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از هنر عکاسی کار ارزشمندی است که می تواند زمینه شغل های جدید را برای افراد فراهم کند و ضمن حمایت از این جشنواره در عرصه بین المللی  گفت: هنر کار ما این است که بتوانیم جوانان را با فرصت های شغلی آشنا کنیم.

عکس از امین قاسمیان

انتهای پیام/

برچسب ها:
اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس اشتغال رفسنجان مجید کهنوجی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان