مدیرعامل شرکت کیان مهر رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی مطرح کرد؛

ایجاد انگیزه و فراهم کردن امکانات برای سرمایه گذاری؛ راه جهش تولید/ نگاه دانشگاه باید نگاه کار آفرینی باشد

  • شناسه خبر: 181200
ایجاد انگیزه و فراهم کردن امکانات برای سرمایه گذاری؛ راه جهش تولید/ نگاه دانشگاه باید نگاه کار آفرینی باشد

مدیرعامل شرکت کیان مهر رفسنجان گفت: انگیزه برای مراجع دولتی و بخش خصوصی و فضاهای امن برای سرمایه گذاری ایجاد شود و همچنین امکانات برای شرکت هایی که توانمندی تولید دارند، فراهم شود.

خانه » آخرین اخبار » ایجاد انگیزه و فراهم کردن امکانات برای سرمایه گذاری؛ راه جهش تولید/ نگاه دانشگاه باید نگاه کار آفرینی باشد

به گزارش خانه خشتی؛ شرکت کیان مهر رفسنجان از جمله شرکت های دانش بنیان شهرستان است که قریب به ۱۰ سال است  در حیطه تولید، خدمات کشاورزی ، صنایع غذایی و خدمات فنی مهندسی فعالیت دارد.

سعید علیپور مقدم مدیر عامل این شرکت در گفتگو با خانه خشتی با موضوع جهش تولید در خصوص ضرورت انتخاب شعار سال اظهار داشت: تحریم هارا به فال نیک میگیریم زیرا با عث شده ما به یک فکر و اندیشه ای برسیم که باید خودمان در راستای دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی تلاش کنیم و محصولی را که برای جامعه و کشورمان نیاز است تولید کنیم.

وی افزود: بهترین چیزی که می تواند در این شرایط اقتصادی به ما کمک کند تولید است. بزرگترین مشکلی که ما داشتیم وابستگی به خارج از کشور بوده که ما در هر عرصه ای با این مشکل مواجه هستیم.

علیپور بیان کرد: زمانیکه واردات به راحتی انجام میشد و همه چیز در دسترس بود هیچ وقت به فکر نیفتادیم که باید خود کفا باشیم؛ زمانی که شرایط تغییر کند آن زمان است که تصمیم می گیریم برای تامین نیاز های خودمان حرکت و تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین و تمام افراد در بخش های مختلف جامعه باید به این باور برسند که باید در راستای تولید گام بردارند، گفت: ما باید دست به دست هم دهیم با کمک نهادهای دانشگاهی، موسسات تحقیقاتی، بخش خصوصی و همکاری مسئولین به دانش فنی و توانمندی در حوزه تامین مواد اولیه دست پیدا کنیم.

علیپور گفت: انگیزه کافی هم برای مراجع دولتی و هم برای بخش خصوصی و فضاهای امن برای سرمایه گذاری ایجاد شود و همچنین امکانات برای شرکت هایی که توانمندی تولید دارند، فراهم شود.

مدیر عامل شرکت کیان مهر خام فروشی را یکی از مشکلات عمده مسیر تولید دانست و گفت: خام فروشی باعث شده که ما کالای خود را به کشور های دیگر بفرستیم، فراوری شده و دوباره وارد کشور و سپس مصرف شود.

وی عدم دانش کافی واحدهای تولیدی در راستای جهش تولید را یکی از مشکلات واحدها عنوان کرد و گفت: برای افزایش توانمندی های کارکنان و مدیران شرکت های تولیدی به واسطه انجیو ها و ارگان هایی که مرتبط هستند برای افزایش عملکرد واحد ها و بهره وری بیشتر کمک گرفت.

علیپور بخش خصوصی را مهمترین  بخش تاثیر گذار  تولید دانست و افزود: دانش و سرمایه گذاری بخش خصوصی تاثیر زیادی بر روند تولید دارد.

مدیر عامل شرکت کیان مهر به نقش مهم دانشگاه ها در بحث تولید و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: نگاه دانشگاه باید نگاه کار آفرینی باشد؛ یعنی به شیوه ای روی بیاوریم که تاثیر گذار باشد و در بخش تولید رویکرد عملی شدن ایده هارا داشته باشیم و  همدل و هم صدا در بخش تولید مشارکت داشته باشیم.

گزارش و عکس از سعیده بازمانده و سحر بادپروا

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهش تولید رفسنجان سرمایه گذاری شرکت کیان مهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان