یادداشت/

به دست خودمان عزیزانمان را به دست کرونا ندهیم

  • شناسه خبر: 180951
به دست خودمان عزیزانمان را به دست کرونا ندهیم

برای یک لحظه فکر کنید که عزیزتان را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده اید…

خانه » اجتماعی » به دست خودمان عزیزانمان را به دست کرونا ندهیم

به گزارش خانه خشتی، وضعیت شهرستان رفسنجان پس از دو هفته اعمال محدودیت های کرونایی از قرمز به نارنجی تغییر کرده است، هرچند به گفته فرماندار این شهر این وضعیت بسیار شکننده است اما می توان این تغییر را نتیجه رعایت پروتکل ها از سوی مردم و اصناف دانست.

روند تغییر وضعیت ها بصورت هفتگی و با توجه به وضعیت آمار تعداد بیمارات بستری کرونا در بیمارستان اعلام می شود که البته بیماران رفسنجانی که در سایر استان ها نیز بستری شوند جزو امار رفسنجان محسوب می شود.

نکته مهم و حائز اهمیت این است که این تغییر وضعیت در شهرستان را به معنای کمتر شدن ویروس کرونا ندانیم بلکه به این معنا بخوانیم که چون رعایت کردیم ویروس کمتر منتقل شده و در مناطقی زنجیره انتقال قطع هم شده است.

اینکه که بعد از اعلام تغییر وضعیت در رفسنجان شاهد شلوغی بازار و یا تفرجگاهها باشیم اصلا زیبنده رفسنجان و مردم رفسنجان نیست.

سعی کنیم برای کارهای ضروری از منزل خارج شویم و کارهای غیرضروری و گردش و دید و باز دید را به زمان رسیدن رفسنجان به وضعیت سفید موکول کنیم که قطعا با رعایت پروتکل ها و همکاری مردم این اتفاق می افتد.

برای یک لحظه خود و عزیزانتان را درگیر کرونا ببینید، ممکن است این تصور باشد که جوانان از کرونا آسیب نمی بینند اما دست و پنجه نرم کردن با این بیماری تمام زندگی شما را تحت شعاع قرار می دهد و اگر خدای ناکرده عزیزی را به خاطر کرونا از دست دهید تاسفی جبران ناپذیر خواهید داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کرونا مرگ وضعیت نارنجی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان