خطبه مجازی امام جمعه فردوس در جمعه ۱۴ آذر ۹۹

  • شناسه خبر: 180932
خطبه مجازی امام جمعه فردوس در جمعه ۱۴ آذر ۹۹

خطبه مجازی امام جمعه فردوس امروز جمعه ۱۴ آذر ۹۹ منتشر شد.

خانه » رفسنجان » خطبه مجازی امام جمعه فردوس در جمعه ۱۴ آذر ۹۹

به گزارش خانه خشتی، امام جمعه فردوس با بیان اینکه اصول اخلاق؛ ثابت و کاری به زمان ندارد و شیوه ها قابل تغییر است، تشویق و تذکر را از مهمترین شیوه های تربیت برشمرد و اظهار داشت: رواج فضیلت های اخلاقی در جامعه همچون هوای لطیفی است که زمینه زندگی سالم را فراهم می آورد.

وی « نظارت و مراقبت » را از حلقه های تربیت و پرورش صحیح و پویا دانست و گفت:  اصل « بازی و تحرک و نشاط » که ابتدا فرزندان را در فضای آزاد به تأمین و رفع این نیاز طبیعی و مرتبط با رشد و پرورش روحی و جسمی وادار می کند از اهمیت زیادی برخوردار است و در پی آن اصل « نظارت و مراقبت » هم مهم است.

خطیب جمعه بخش فردوس یاد وخاطره دانشمند شهید هسته ای را گرامی داشت و آرمان داشتن؛ هدفداری؛روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در میدان عمل ؛خلاقیت و ابتکار و پاسخگویی به نیاز روز را از ویژگی های شهید فخری زاده برشمرد و اظهارداشت: شهید فخری زاده از آن دسته از شخصیت هایی بود که روحیه جهادی را در تحصیل، در دفاع نظامی، در تلاش علمی و تحقیقی، در مدیریت در سطوح مختلف حفظ کرده بود. او اگرچه در آستانه ۶۰سالگی بود اما همچنان جوان ،شاداب و با نشاط فعالیت داشت.

حجت الاسلام توکلی در تحلیل مسائل اخیر و در رابطه ترور دانشمند هسته ای و اقدامات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مراقب باشیم اسیر بازى هاى رسانه اى نشویم و در دام افراط و تفریط در تحلیل ها و موضع گیرى ها نیفتیم، افزود: از یک سو در وسط میدان جنگ؛ آن هم جنگ ترکیبى دشمن، نباید نوک حملات و انتقادات به سمت نظام اطلاعاتى کشور برود و از سوى دیگر باید بدانیم کسانى که بزدلانه و مرعوبانه ملت ما را از مجازات قطعى جانیان و خائنان برحذر مى‌دارند، دام دشمن را گسترده اند.

وی بیان کرد: مردم ما به پیروى از رهبر بصیر خود، خواستار مجازات قطعى آمران و عاملان این جنایت هستند.

امام جمعه فردوس در پایان سخنان خود با تبریک روز دانشجو مطالبه کردن، داعیه داشتن؛ همراه با عقلانیت را از ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: حضور فکری و مداوم دانشجویان روند رو به رشد مسائل فرهنگی شهر را مضاعف می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان