دومین شکست مس رفسنجان در خانه/ منهاجی: ما خط آتش خوبی داریم

  • شناسه خبر: 180882
دومین شکست مس رفسنجان در خانه/ منهاجی: ما خط آتش خوبی داریم

تراکتورسازی تبریز در یک بازی نفس‌گیر توانست مس رفسنجان را در خانه اش شکست دهد.

خانه » رفسنجان » دومین شکست مس رفسنجان در خانه/ منهاجی: ما خط آتش خوبی داریم

به گزارش خانه خشتی؛ تیم مس رفسنجان و تراکتورسازی تبریز عصر روز گذشته در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند.

در این بازی مس رفسنجان بازی خوبی ارائه داد حتی چندین موقعیت گل را بر روی دروازه حریف داشت اما در پایان با تک گل این دیدار توسط محمد عباس زاده از تیم تراکتورسازی تبریز در دقیقه ۸۵  مس رفسنجان شکست خورد و یک پله به رده آخر جدول لیگ سقوط کرد.

منصوریان مربی تراکتورسازی در سالروز جشن تولدش با یک گل رفسنجان را ترک کرد. تراکتور تبریز اولین بردش را در لیگ برتر در شهر طلای سبز به دست آورد تا با این پیروزی به رده دهم جدول صعود کند.

تیم مس

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بیان کرد: نمی‌خواهم بگویم ما سراسر خوب بودیم، چون امروز یک بازی بسیار پایاپای را تجربه کردیم، اما در هفته‌های اخیر به جز بازی با سپاهان که به این شکل بود، مقابل دو حریف دیگرمان رقیب را تحت فشار گذاشته بودیم.

وی با اشاره به اینکه این بازی یک گل بیشتر نداشت و اگر مس رفسنجان به گل می رسید، عرصه برای ما تنگ می شد، افزود: امروز تجربه محمد عباس‌زاده و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی کمک کرد که برنده این بازی شویم.

منصوریان با تمجید از سرمربی مس رفسنجان گفت:  از مسئولان خواهش می‌کنم سرمایه ای مانند محمد ربیعی را نسوزانند. این تیمی که دیدم، امسال در لیگ برتر خواهد ماند. محمد ربیعی در یک فضای علمی ورود کرده است و از مسئولان خواهش می کنم که به او فرصت بدهند. اگر پشت سرمربی بمانید، قطعاً موفق خواهید شد.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: در چمن مصنوعی، تعداد بازیکن مصدوم بالا می‌رود و ان‌شاالله رفسنجان صاحب یک چمن طبیعی شود.
وی افزود: من احساس کردم که داور خویشتن‌داری می‌کند، اما جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد. در هر صورت به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم که مدیریت خوبی داشتند، اما هر مسئله‌ای بوده، در داخل زمین حل شده است.
منصوریان بیان کرد: تیم مس رفسنجان زمان نیاز دارد و رفتن به لیگ برتر مهمترین کاری بود که اقای ربیعی انجام داد و این امر محقق شد.

آرتا منهاجی مربی مس رفسنجان بعد از شکست یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی به گونه‌ای بود که شایستگی سه امتیاز را داشتیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و طبق برنامه جلو می‌رفتیم. از تلاش بازیکنان ممنون هستم اما گلایه‌ای دارم که یک صحنه را از دست دادیم و تاوان سختی بابتش دادیم.
وی افزود: تیم پرستاره تراکتور با آن همه بازیکن با تجربه تحت تاثیر ما قرار گرفت. با دو روشی که داشتیم موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که گل نشد.

منهاجی تصریح کرد: یادمان باشد حریف تراکتور تبریز بود و تجربه بالایی داشت و مطمئنا تماشاگران قضاوت خوبی خواهند کرد.
وی گفت: محمد قاضی از لحظه‌ای که وارد تیم ما شده با شخصیت فوق العاده در تمرین و بازی به ما کمک می‌کند. اینکه از ابتدا چرا بازی نکرد به تشخیص سرمربی بود و دلیلی ندارد توضیح بدهم.
مربی مس رفسنجان بیان کرد: ما خط آتش خوبی داریم و امروز توپ هایمان گل نمی شود. ولی خوب می شویم. قاضی تجربیاتش را به بازیکنان منتقل کرده است و کاملا در اختیار سرمربی قرار می‌دهد و شاید دوستان نمی‌دانند در آن لحظه مربی از اوچه خواسته ای داشته است.

عکس از امین قاسمیان

انتهای پیام/

برچسب ها:
تراکتورسازی تبریز سرمربی مس رفسنجان علیرضا منصوریان لیگ برتر مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان