فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد؛

ماموران وظیفه شناس چک ۱۴۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداندند

  • شناسه خبر: 180869
ماموران وظیفه شناس چک ۱۴۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان”رفسنجان”از بازگرداندن چک ۱۴۰ میلیون تومانی به صاحبش توسط ۲ مأمور وظیفه شناس پلیس این شهرستان خبر داد.

خانه » رفسنجان » ماموران وظیفه شناس چک ۱۴۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداندند

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ”محمدمهدی کریمی”اظهار داشت: رئیس پلیس آگاهی رفسنجان و یکی از کارکنان این رده هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در وجه حامل و همچنین تعدادی کارت عابر بانک و گواهینامه رانندگی را در یکی از میدان های سطح شهر پیدا کرده و آن ها را به منظور شناسایی صاحبشان به همکاران بازرسی فرماندهی انتظامی تحویل دادند.
وی افزود: در نهایت با همکاری این ۲ مامور وظیفه شناس و کارکنان بازرسی پلیس شهرستان ضمن تماس با بانک مربوطه و پیگیری های بعدی صاحب این چک را شناسایی و آن را به همراه سایر مدارک به وی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان”رفسنجان” قدردانی و دعای خیر این شهروند را ارزشمندترین موهبت برای کارکنان دانست و تصریح کرد: مناعت طبع و احساس مسئولیت کارکنان خدوم انتظامی در انجام وظایفشان از جمله ویژگی های مهم و مورد تاکید این عزیزان است که با خدمت صادقانه، دعای خیر مردم را هم برای خود و هم برای مجموعه انتظامی به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سرهنگ کریمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان