بیانیه‌ی مشترک بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر(عج)رفسنجان در پی شهادت محسن فخری زاده

  • شناسه خبر: 180798
بیانیه‌ی مشترک بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر(عج)رفسنجان در پی شهادت محسن فخری زاده

جامعه‌ی دانشجویی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان درکنار اعلام تأثر و محکوم دانستن حادثه تروریستی شهادت شهید محسن فخری زاده خواستار عکس العمل مناسب توام با اقتدار دستگاه دیپلماسی ، امنیتی و نظامی درمواجهه با این عمل ننگین است.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه‌ی مشترک بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر(عج)رفسنجان در پی شهادت محسن فخری زاده

به گزارش خانه خشتی؛ بیانیه‌ی مشترک بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر(عج)رفسنجان در پی حادثه تروریستی که منجر به شهادت محسن فخری زاده از داشنمندان هسته ای ایران شد، به شرح زیر است؛

یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَهَ الْکُبْرَىٰ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ
(ما از آنان انتقام خواهیم گرفت آن) روزی که آنان را با قدرتی بسیار سخت بگیریم؛ زیرا که ما انتقام گیرنده ایم(دخان۱۶).
ملتی که دعای بعد از نمازش اللهم الرزقنا شهادت است و برای طلب شهادت در مقابل خدای خود اشک می‌ریزد از کشته شدن باکی ندارد‌. ملت ایران شهدای ترور زیادی از رجایی و باهنر تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خود دیده است. شهیدان راه علم از شهریاری و علیمحمدی گرفته تا احمدی روشن و رضایی نژاد.
مادران سرزمینمان به رشادت‌ها و شهادت‌ها خو گرفته‌اند اما قلب ملت ایران هنوز از شهادت سردار سلیمانی جریحه‌دار است و امروز داغی دیگر بر دلمان نشست. ترور و به شهادت رساندن دانشمند هسته ایمان شهید محسن فخری زاده، دانشمندی که خائنین درپی کم‌رنگ کردن پیشوند دانشمند هسته ای بودنش هستند.
دشمن که کارش دشمنیست و در این چهل و دو سال عمر انقلاب اسلامی از دشمنی‌هایش کم ندیدیم و جوان‌ترها کم نشنیده‌ایم. اما طرف حساب ملت ایران خودی‌هایند، خودی‌هایی که با شعار سازش پیش می‌روند و سازش و گفتگو را شفای عاجل ایران چندین هزارساله می‌بینند.
اقایان مسئول، این را بدانید بر قلب ملتی که از ۱۳ دی ماه سال ۹۸ جریحه‌دار شده بود در ۷ آذر ۹۹ نمک پاشیدند.
قاتلین داخلی و خارجی شهید هسته‌ای ما، بدانید در کشور ایران از شهادت هر حاج قاسم و هر حاج محسن فخری ای صدها احمدی روشن شکوفا می‌شود و بدانید که فرزندانی که از خون شهید بیدار می‌شوند بر شما خواهند تاخت.
اما عجیب آنجاست که باز هم در این شرایط بعضی ها برای رای آوردن جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا جشن میگیرند و به دنبال بستن قرار داد دیگری مانند برجام هستند،حال آنکه هفت سال از عمر یک ملت را با راهبرد غلط دیپلماسی التماسی تلف کردند و بسیاری از مولفه های قدرت کشور را در مقابل تقریبا هیچ به باد داده اند،آقایان مذاکره طلب با وقاحت تمام می گویند《آمریکا فقط یک راه دارد و آن بازگشت به برجام است》که گویا خودشان هم باورشان شده که برجام واقعایک فتح الفتوح است!
این را باید بدانید مردم ایران انزجار خود را با دلی سوخته بلافاصله از شنیدن آن خبر تلخ فریاد زدند و شاید شما باز هم صبح شنبه فهمیدید.این را به‌خاطر داشته باشید که اگر مردم امورات زندگیشات به سختی می‌گذرد هنوز شرفی دارند مثال زدنی.
جامعه‌ی دانشجویی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان درکنار اعلام تأثر و محکوم دانستن این حادثه،خواستار عکس العمل مناسب توام با اقتدار دستگاه دیپلماسی ، امنیتی و نظامی درمواجهه با این عمل ننگین می‌باشد. اتمام حجت نهایی خود را با شما درمیان گذاشتیم، سازش و تسلیم در برابر کدخدا و هنوز اصرار بر دنیای مذاکره و نه دنیای موشک داشتن، نتیجه‌ای جز ریخته شدن خون سلیمانی‌هایمان ندارد، حال شمایید و مردمی که با اشک چشمشان، توان گرفته و آماده‌اند اقدامات شمارا ببینند.
باشد که شرمنده‌ی این مردم، خون شهدای هسته‌ایمان و آخرت خود نشوید.
و من‌الله التوفیق

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج دانشجویی بیانیه رفسنجان شهید فخری زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان