پویش «نذر نفس »برای کمک به بیماران کرونایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 180766
پویش «نذر نفس »برای کمک به بیماران کرونایی در رفسنجان

مسئول موکب خاتم الانبیا (ص) رفسنجان گفت: برنامه جدید موکب، نذر نفس و پیوستن به این پویش بود که با هیات های رفسنجان کمیته ای تشکیل شد  تا به کمک خیران چند دستگاه اکسیژن ساز تهیه و در اختیار بیماران در منزل قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » پویش «نذر نفس »برای کمک به بیماران کرونایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ علی میربابایی مسئول موکب خاتم الانبیا (ص) رفسنجان در حاشیه مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: از آنجاییکه موکب خاتم الانبیا رفسنجان هر ساله پذیرای زائران پیاده امام حسین (ع) در کربلا بوده امسال به دلیل شیوع کرونا و نرفتن به کربلا، با مشورت مسئولین حرکت جهای در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را انجام داد.

وی افزود: با کمک خیران و مشورت مسئولین فعالیت خودمان را در این راستا شروع کردیم.

بابایی بیان کرد: با همکاری منطقه نوق شهرستان و دیگر خیران توانستیم ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم. از آنجاییکه این افراد به نام احرار حسینی آزاد شدند از این دوستان دعوت می شود در موکب خاتم در راه امام حسین(ع) فعالیت داشته باشند.

مسئول موکب خاتم الانبیا رفسنجان (ص) خاطرنشان کرد: برنامه جدید موکب، نذر نفس و پیوستن به این پویش بود که با هیات های رفسنجان کمیته ای تشکیل شد  تا به کمک خیران چند دستگاه اکسیژن ساز تهیه و در اختیار بیماران در منزل قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزادی زندانی پویش جرائم غیر عمد رفسنجان موکب خاتم الانبیاء میربابایی نذر نفس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان