رئیس اداره زندان رفسنجان:

اهدای ۱۸۰ سبد کالا به خانواده زندانیان/ ۵۹ زندانی جرائم غیرعمد آزاد می شوند

  • شناسه خبر: 180761
اهدای ۱۸۰ سبد کالا به خانواده زندانیان/ ۵۹ زندانی جرائم غیرعمد آزاد می شوند

رئیس اداره زندان رفسنجان گفت: ۱۸۰ سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند با همکاری انجمن حمایت از زندانیان اهدا شده است.

خانه » آخرین اخبار » اهدای ۱۸۰ سبد کالا به خانواده زندانیان/ ۵۹ زندانی جرائم غیرعمد آزاد می شوند

به گزارش خانه خشتی؛ مهدی ولی‌اختیارآبادی رئیس اداره زندان رفسنجان در حاشیه مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: در راستای آزادی محکومان مالی و غیر عمد زندان رفسنجان با همکاری مسئولین بخصوص امام جمعه، فرماندار، سپاه و موکب خاتم الانبیاء و سایر مسئولان ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: مبلغ ۹۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بایستی زندانیان پرداخت کنند که شکات ۲۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف دادند در مجموع  با مبلغ ۷۷۰ میلیون تومان زندانیان آزاد شدند و علاوه بر آن بر اساس دستورالعمل های صادره از سوی قوه قضاییه در جهت کاهش جمعیت کیفری با مساعدت مجموعه قضایی شهرستان تعداد ۳۵ زندانی دیگر هم آزاد خواهند شد که در مجموع ۵۹ زندانی آزاد می شوند.

ولی اختیارآبادی تصریح کرد: در بحث حقوق شهروندی در زندان‌ها یک دستگاه مینی‌بوس برای ایاب و ذهاب خانواده زندانیان با همکاری شهرداری و انجمن حمایت از زندانیان اختصاص داده شد که همه روزه در ساعت اداری خانواده زندانیان از شهر به زندان و برعکس جا به‌جا می‌کند.

وی افزود: سالن انتظار به نام سردار شهید سلیمانی برای پاسخگویی خانواده زندانیان به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در حال ساخت است و یک دستگاه ویلچر ورودی زندان برای زندانیان جهت جابه‌جایی افرادی که مشکل دارند اختصاص یافته است.

رئیس اداره زندان رفسنجان گفت: ۱۸۰ سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند با همکاری انجمن حمایت از زندانیان اهدا و  ۱۵ دستگاه تلفن کارتی به دستگاه‌های موجود دیگر طی چند ماه اخیر اضافه شده است که در حال حاضر ۳۵ دستگاه تلفن کارتی در زندان وجود دارد و زندانیان به راحتی می توانند با خانواده های خود ارتباط داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در زندان کتابخانه شهدا راه اندازی شده است، توضیح داد: در بحث اشتغال کارهای خوبی انجام شده در بحث فرهنگی، زندانیان در کلاس های کتابخوانی روخوانی قرآن و مهارت های اساسی و… شرکت می کنند.

ولی اختیارآبادی ادامه داد: ۵۰ جلد کتاب به ارزش یک میلیون تومان توسط انجمن حمایت از زندانیان به ندامتگاه اهداء شده است.

رئیس زندان رفسنجان با تاکید بر اینکه هیچ مورد ابتلا به کرونا در زندان شناسایی نشده است، گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی در زندان رفسنجان رعایت می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احرار حسینی رفسنجان زندان ولی اختیارآبادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان