۲۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شدند/ احرار حسینی در موکب خاتم الانبیاء خدمت می کنند

  • شناسه خبر: 180747
۲۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شدند/ احرار حسینی در موکب خاتم الانبیاء خدمت می کنند

آیین آزادی ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان رفسنجان صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور مسئولان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شدند/ احرار حسینی در موکب خاتم الانبیاء خدمت می کنند

به گزارش خانه خشتی، اولین مرحله از طرح نذر آزادی زندانیان امروز چهارشنبه ۵ آذرماه مصادف با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان در رفسنجان رقم خورد و به همت موکب خاتم الانبیاء، جمعی از خیرین و بسیج شهرستان، ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان رفسنجان آزاد شد.
بدهی ۹۹۶ میلیون تومانی این زندانیان با تخفیف ۲۲۶ میلیون تومانی ستاد دیه پرداخت شده است.
به گفته مهدی ولی اختیار آبادی رئیس زندان رفسنجان ۳۵ زندانی جرائم عمد نیز امروز در قالب دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری با مساعدت دادستان و مجموعه قضایی شهرستان از زندان رفسنجان آزاد شدند.
علی بابایی مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در جمع این آزادشدگان از آنان به عنوان احرار حسینی یاد کرد و برای حضور و فعالیت آنان در موکب خاتم الانبیاء الان دعوت کرد.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این آیین بیان کرد: این توفیق الهی است که در رفسنجان کسی به خاطر جرائم غیرعمد که مشمول قانون هستند ، در زندان این شهرستان نیست.
وی یادآور شد: یک زندانی نباید ملامت شود، باید تلاش کنیم تا جامعه به سمتی رود که افراد مبتلا به زندان نشوند.
فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز ضمن قدردانی از تمامی خیرین و عوامل موکب خاتم الانبیاء بیان کرد: ارزش یک زندان به آزاد بودن و نقش داشتن در جامعه است.
سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان نیز از زندانیان آزاد شده خواست تا از این فرصت حاصل شده استفاده کنند و تمام تلاش خود بری جبران آسیب هایی که به خانواده آنان وارد شده داشته باشند.

در این مراسم از سوی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار به زندانیان رها یافته از بند زندان هدایایی تقدیم شد و همچنین توسط رئیس و پرسنل زندان رفسنجان از بابایی مدیر موکب خاتم الانبیاء تقدیر بعمل آمد.

عکس از سید امیر مهدی رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزادی زندانیان زندان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان