سرمربی مس رفسنجان:

مس روندی رو به رشد دارد  

  • شناسه خبر: 180727
مس روندی رو به رشد دارد  

سرمربی مس رفسنجان گفت: ما در مسیری با شیب نسبتا رو به بالا هستیم برای روند هماهنگی نیاز به زمان است. قریب به ۱۳ بازیکن جدید جذب کردیم و یک تیم جدید هستیم برای هماهنگ ترشدن بازیکنان با هم، نیاز به زمان است.

خانه » آخرین اخبار » مس روندی رو به رشد دارد  

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشحالم از اینکه چند بازیکن را می بیینم که به لیگ برتر اضافه کردم و هنوز هم در لیگ برتر هستند، ناراحت از این هستم که نتوانستم ماموریتم را در شهر اراک تمام کنم قسمت بر این بود که نیمه فصل جدا شوم.

ربیعی بیان کرد: به تیم آلومینیوم  و مردم اراک ارادت دارم و بسیار خرسندم از اینکه این تیم در لیگ برتر هست و در این مقطع استمرار داشته باشد.

سرمبری تیم مس رفسنجان ادامه داد: تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هر دو لیگ برتر دسته اول و برتر صعود کردند و هر دو شرایط مشابهی دنبال می کنند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان تصریح کرد: ما در مسیری با شیب نسبتا رو به بالا هستیم، برای روند هماهنگی نیاز به زمان است، قریب به ۱۳ بازیکن جدید جذب کردیم و یک تیم جدید هستیم برای هماهنگ ترشدن بازیکنان با هم نیاز به زمان است.

ربیعی افزود: گروه آنالیز ما پس از آنالیز دو بازی قبلی، روند خوبی را برای تیم متصور شدند و امیدواریم روند کیفی ما در بازی بعد بهتر از قبل شود.

وی تاکید کرد: مطمئن هستم زمانیکه روند کیفی ایجاد شود به موازات آن در زمان مشخص نتیجه حاصل خواهد شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تمام تلاش من و مجموعه ام این است با نگاه واقع بینانه و هوشمندانه و با تمام چالش هایی که در پیش رو داریم با درایت، تیزهوشی و هماهنگی بتوانیم از این چالش سخت سال اول عبور کنیم که برای تیم اراک هم به همین شکل خواهد بود.

ربیعی درباره شکست خوردن هر دو تیم در بازی‌های هفته اول و دوم و استرس تیمش در این خصوص، ادامه داد: برای کسانیکه که صاحب نظر و تصمیم نظر هستند اگر فضا درست ارزیابی شود  می تواند میزان استرس و فشار برای تیم کمتر شود و تیم را در مسیر تمرکز و آرامش وارد مسابقه کرد اگر بخواهیم احساسی و غیرعقلانی به قضایا نگاه کنیم می تواند استرس در پی داشته باشد این در طول مسیر مسابقات وجود دارد.

وی یادآور شد: سعی کردم تیمم را در مسیر آرامش به مسابقه بیاورم. از نظر من نگرانی وجود ندارد تمام تلاش تیم و مجموعه  این است سهمیه ای که ساعت ها برایش زحمت کشیدیم حفظ کنیم من به این تیم مثل فرزندم نگاه می کنم و از آن پاسداری خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اراک آلومینیوم تیم مس رفسنجان محمد ربیعی ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان