پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان+ تصاویر

  • شناسه خبر: 180710
پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان+ تصاویر

بازپرس دادسرای رفسنجان از پلمب ۹ واحد صنفی به علت تخلفات کرونایی در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در رفسنجان+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ محمد قریب بازپرس دادسرای رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای گشت کمیته صیانت از حقوق شهروندی و گشت مبارزه با بیماری کووید ۱۹  با حضور رییس اداره اماکن ، بازرس صنعت،معدن و تجارت ، تعزیرات و نمایندگان بهداشت از چندین واحد صنفی در شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: متاسفانه تعدادی از واحدهای صنفی که مجاز به فعالیت نبودند، فعالیت داشتند؛ در همین راستا ۹ واحد صنفی پلمب شد و چندین واحد صنفی تعطیل و تذکرات لازم به آنها داده شد.

قریب بیان کرد: به واحدهای صنفی مجاز به فعالیت هم نیز مراجعه و تذکرهای لازم داده شد و برخی واحدها هم که نیاز به تشکیل پرونده بود پرونده تشکیل تا در دادسراهای انقلاب به آن رسیدگی شود.

بازپرس دادسرای رفسنجان متذکر شد: اصناف شهرستان به خاطر اندک سودی با آبرو خود بازی نکنند با پلمب هر واحد صنفی یک خانواده و شخص حقیقی زیر سوال می رود و این موضوع هم برای ما نماینده دادسرای عمومی انقلاب خوشایند نیست.

وی از پلمب یک واحد صنفی به علت نگهداری و فروش متادون خبر داد و گفت:  طی بازرسی امشب یک واحد صنفی که مبادرت به فروش متادون می کرد تعطیل و متخلف بازداشت و پرونده جهت پیگیری به دادسرای عمومی انقلاب ارجاع داده شد.

های پیام/

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
بازپرس رفسنجان رفسنجان کرونا گشت گووید 19 محمد قریب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان