گلایه مدیریت هتل جهانگردی رفسنجان در خصوص حواشی فوتبالی این روزها

  • شناسه خبر: 180621
گلایه مدیریت هتل جهانگردی رفسنجان در خصوص حواشی فوتبالی این روزها

مدیریت هتل جهانگردی رفسنجان در خصوص حواشی فوتبالی این روزها گلایه ای صادر کرد.

خانه » آخرین اخبار » گلایه مدیریت هتل جهانگردی رفسنجان در خصوص حواشی فوتبالی این روزها

به گزارش خانه خشتی؛ عیسی سلطانی نژاد مدیر هتل جهانگردی رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی نسبت به حواشی به وجود آمده در خصوص هتل جهانگردی رفسنجان اظهار کرد: در شرایط کرونایی که بسیاری از هتل های سطح کشور در حال تعطیلی هستند این هتل بالای ۹۵ درصد اشغال اتاق را داشته است به دور از انصاف است این هتل به ناحق از جانب تیم حریف(سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان) به عنوان هتلی که قابل سکونت نیست انعکاس پیدا کند.
وی افزود: کیفیت خدمات قابل ارائه در هتل جهانگردی رفسنجان به نسبت امکانات هتل به مراتب بالاتر و در حد هتل های سه ستاره است.
سلطانی نژاد گفت: هتل جهانگردی رفسنجان میزبان بسیاری گردشگران و تیم های ورزشی در سالیان اخیر بوده است و به نحو مطلوب توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را برآورده نماید.
مدیریت هتل جهانگردی رفسنجان با اشاره به اینکه این هتل در سال ۱۳۴۶ در راستای گسترش صنعت توریسم تاسیس شده است، گفت: این هتل در سالیان متمادی توانسته است کمبود فضای اقامتی شهر را مرتفع نموده و همراه با بازسازی های صورت گرفته از جمله بازسازی رستوران شایان هتل در ابتدای سال ۹۹ و در شرایط بحران کرونا انجام  شده و با مساعدت مسئولین محترم گروه زنجیره ای هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در بخش های دیگر هتل نیز برنامه ریزی صورت گرفته  است و این باز سازی ادامه خواهد داشت.
وی ضمن گلایه از اتفاقات پیش آمده در خصوص این هتل، توضیح داد: چگونه میشود هتلی را که در این شرایط بحرانی و با وجود اینکه اغلب هتل ها رو به ورشکستگی می باشند در پنج ماهه اخیر بالای ۹۵درصد اشغال اتاق را داشته است، قابل سکونت نباشد کما اینکه در سالیان اخیر میزبانی شایسته برای ۹۰درصد از تیمهای ورزشی در رشته های مختلف از اقصی نقاط کشور بوده است
سلطانی نژاد ادامه داد: نام نیک هتل های جهانگردی همراه با ارائه خدمات با کیفیت همیشه همراه بوده است.
انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سلطانی نژاد هتل جهانگردی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان