ربیعی: تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و باید فضا را بهتر بشناسیم/ شبانه‌روزی کار می‌کنیم تا مس در لیگ برتر بماند

  • شناسه خبر: 180430
ربیعی: تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و باید فضا را بهتر بشناسیم/ شبانه‌روزی کار می‌کنیم تا مس در لیگ برتر بماند

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان با وجود اینکه تیمش فصل را با شکست مقابل استقلال آغاز کرد، گفت که نارنجی‌پوشان در لیگ برتر می‌مانند.

خانه » آخرین اخبار » ربیعی: تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و باید فضا را بهتر بشناسیم/ شبانه‌روزی کار می‌کنیم تا مس در لیگ برتر بماند

به گزارش خانه خشتی به نقل از تسنیم؛ محمد ربیعی پس از شکست ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل استقلال، در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به تیم استقلال، فکری و هواداران رقیب تبریک می‌گویم. تلاش کردیم در نیمه اول، بازی را کنترل کنیم، اما در این نیمه انتظار بیشتری از بازیکنان داشتم. در نیمه دوم بازی بهتری ارائه می‌کردیم و تیم غالب بودیم، اما روی غفلت گل اول را خوردیم.

وی در ادامه افزود: پس از گل اول، بازی بالاتری ارائه کردیم که روی اشتباهی خیلی ساده و زمانی که باز بازی می‌کردیم، گل دوم را خوردیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، بازی برمی‌گشت. نیمه اول بازی را کنترل کردیم تا با نتیجه بدون گل از زمین خارج شویم، سپس در نیمه دوم کارهای خود را انجام دهیم و به اندازه خودمان به دروازه حریف هم فشار آوردیم. ما به تازگی به لیگ برتر آمده‌ایم و باید فضا را بهتر بشناسیم. به همین خاطر نیازمند هماهنگی بیشتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه انتظار بیشتری از تیمش داشت، تصریح کرد: باید در برخی صحنه‌ها بهتر عمل می‌کردیم و برخی اوقات اشتباهات خیلی ساده‌ای داشتیم. مالکیت توپ را به راحتی از دست می‌دادیم و اجازه دادیم حریف به دفاع ما فشار بیشتری بیاورد. به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در این فرصت، روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

ربیعی درباره سقوط بسیاری از تیم‌ها در سال نخست خود در لیگ برتر و احتمال تکرار این اتفاق برای مس رفسنجان گفت: به خاطر زحمات زیادی که سال گذشته کشیدیم و این امتیاز ارزشمند را برای رفسنجان در لیگ برتر ایجاد کردیم، تمام تلاش ما، باشگاه مس رفسنجان و صنایع ملی مس این است که این امتیاز ارزشمند را در لیگ برتر نگه داریم. می‌خواهیم شرایط را بهتر و سپس ثباتی در تیم ایجاد کنیم. بعد از آن هدف پلکانی داریم و می‌خواهیم به جایگاه خوبی در جدول برسیم. شبانه‌روزی کار می‌کنیم تا مس در لیگ برتر بماند.

از پیروزی در بازی های تدارکاتی خوشحال نمی شویم

وی در نشست خبری بعد از بازی نیز اظهار داشت: در ابتدا به کادر فنی و تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی به گونه‌ای پیش رفت که قصد داشتیم در پایان نیمه اول صفر – صفر بیرون بیایم و حتی گل بزنیم، اما در این نیمه از عملکرد تیم‌مان راضی نبودیم. نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و اگر روی ضربه کرنری که به دست آوردیم از موقعیت‌مان استفاده می‌کردیم، شرایط طور دیگری پیش می‌رفت. در ادامه هم در حالی که با هفت هشت نفر در حال حمله بودیم، روی ضدحمله گل دوم را خوردیم.

وی افزود: شروع لیگ است و نیاز به هماهنگی بیشتر و برطرف کردن ضعف‌ها داریم. امیدوارم بتوانیم در شرایط بهتری قرار بگیریم. می‌دانستیم استقلال تیم بزرگ و بهتری است و این فضا را درک کرده بودیم، اما باید درک بیشتری داشته باشیم تا مجموعه موفقی داشته باشیم. بازی امروز نکات خوبی برای تیم هم داشت و در جاهایی استقلال را تحت فشار گذاشتیم، اما در زدن ضربات آخر اشکالاتی داشتیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
استقلال رفسنجان محمد ربیعی مس رفسنجان ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان