نماینده رفسنجان و انار مطرح کرد؛

محرومیت حاشیه شهر رفسنجان از آبادانی

  • شناسه خبر: 180414
محرومیت حاشیه شهر رفسنجان از آبادانی

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اینکه شهرداری باید نگاهش توسعه همه جانبه شهر باشد، گفت: نمی شود یک منطقه آباد شود و مناطق زیادی، از آبادانی محروم باشند.

خانه » اجتماعی » محرومیت حاشیه شهر رفسنجان از آبادانی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در بازدید روز جمعه از حاشیه شهر و کوچه ها و معابر شهر رفسنجان به همراه مهندس مختاری سرپرست شهرداری رفسنجان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه به مرکز شهر و دو، سه خیابان از نظر زیباسازی، روشنایی و فضای سبز رسیدگی شده متاسفانه حاشیه شهر از این نعمت ها محروم ماندند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: متأسفانه محرومیت در اطراف شهر رفسنجان به حدی است که هیچ کس فکر نمی کند رفسنجان هنوز صاحب چنین کوچه و پس کوچه هایی است که بعد از ۴۰ سال هنوز آسفالت به خود ندیده است.
وی با اشاره به اینکه مناطقی هستند که هیچ رسیدگی به خود ندیده اند و وضعیت کوچه های آنها به هنگام بارندگی نگران کننده است، افزود: در این مناطق پارک و فضای سبز، نورپردازی و …متأسفانه کمتر دیده می شود و از حداقل روشنایی به سختی بهره مند هستند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید نگاهش توسعه همه جانبه باشد، ادامه داد: نمی شود یک منطقه آباد شود و مناطق زیادی، از آبادانی محروم باشند.
حجت الاسلام جلالی در بخش دیگری از توضیحات خود در خصوص این بازدید گفت: اقداماتی که در بافت فرسوده شهر صورت می گیرد می تواند امنیت اجتماعی به ارمغان بیاورد و همچنین مقاوم سازی بناها که ارزشمند است، رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلالی رفسنجان مختاری شهردار نماینده مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان