در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با فرمانده انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا مطرح شد؛

سپاه و ناجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه هستند

  • شناسه خبر: 180216
سپاه و ناجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه هستند

در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان بر هم افزایی بیشتر این دو نیرو تأکید و از سپاه و ناجا به عنوان دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه یاد شد.

خانه » آخرین اخبار » سپاه و ناجا دو بازوی قدرتمند برای برقراری امنیت در جامعه هستند

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به همراهی جانشین ناحیه مقاومت و هیئت همراه از سپاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی باسرهنگ کریمی فرماندهی، حجت الاسلام حسنی مسئول عقیدتی و سرهنگ، محمدجواد آرامون جانشین نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
سرهنگ پساوند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی گفت: درِ باغِ شهادت برای جان برکفان نیروی انتظامی که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند همیشه باز است و ما هر روز شاهد دلاوری‌ها ورشادت‌های آن‌ها هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: سپاه و بسیج در طرح ایجاد امنیت به صورت تمام قد و دوشادوش در کنار نیروی انتظامی است، پرچمداران برقراری امنیت در جامعه جان برکفان نیروی انتظامی هستند و ما در کنار این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: امروز ناجا با تمام قدرت و اقتدار در برابر ناامنی‌هایی مانند مبارزه با اخلالگران نظم وامنیت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی می‌ایستد و اجازه کوچکترین را به آن‌ها نخواهد داد.
سرهنگ پساوند، نیروی انتظامی را نیرویی هوشمند و افتخارآفرین توصیف کرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی جایگاهی محوری دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، مجموعه‌ای بصیر، انقلابی و مقتدر است و رشد و بالندگی ناجا را در انجام مأموریت‌های خطیر شاهد هستیم.
وی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت همه مسئولان و دستگاه‌ها از نیروی انتظامی در پیشبرد ماموریت مقدس این نیرو، گفت: امنیت مطلوب در تراز جمهوری اسلامی با مشارکت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه امکان پذیر است.


سرهنگ مهدی کریمی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاورد‌ها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای شهرستان به همراه داشته، بیان کرد: این همدلی و هماهنگی باید روز به روز ارتقا یابد.
فرمانده انتظامی رفسنجان بر همکاری بیشتر میان ناجا و بسیج تاکید داشت و گفت: این همکاری زمینه ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد.
وی افزود: امروز بر ما لازم است که به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بنیانی مرصوص در کنار هم و سدی محکم در مقابل دشمنان باشیم.
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: خدا را سپاس می‌گوییم که این توفیق را به ما داد که سرباز اسلام، حافظ ارزش‌های دینی و تامین کننده امنیت و آرامش مردم باشیم.
در پایان این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ کریمی و همکاران خدومشان در سنگر دفاع از امنیت و برقراری نظم و مبارزه با ناهنجاری‌های گوناگون اجتماعی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و بسیج سپاه پاسداران درشهرستان رفسنجان دوشادوش یکدیگر با هرگونه ناامنی درشهرستان مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدار رفسنجان فرمانده انتظامی فرمانده سپاه رفسنجان هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان