اولین آندوسکوپی اطفال با دستگاه بالغین در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان انجام شد

  • شناسه خبر: 180210
اولین آندوسکوپی اطفال با دستگاه بالغین در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان انجام شد

اولین آندوسکوپی اطفال با دستگاه بالغین در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) انجام شد و ماهیانه ۱۲ بیماربرای انجام اندوسکوپی به این بیمارستان مراجعه می کنند.

خانه » آخرین اخبار » اولین آندوسکوپی اطفال با دستگاه بالغین در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان انجام شد

به گزارش خانه خشتی؛ راحله نبوی زاده فوق تخصص گوارش و کبد اطفال از انجام اولین آندوسکوپی اطفال در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت : ماهیانه ۱۲ بیمار برای انجام اندوسکوپی به این مرکز مراجعه می کنند که امیدواریم با کمک مسئولین و خیران با تامین تجهیزات در همین مرکز بتوانیم به این اطفال کمک کنیم.

وی گفت : اطفال مراجعه کننده با مشکلات گوارشی زیادی به این مرکز مراجعه می کنند اما به دلیل هزینه ها و مشکلات رفت و آمد برای ادامه درمان به شهر های مجاور پیگیر بیماری نمی شوند .

این فوق تخصص اطفال توضیح داد: ۱۳ مهر ماه اولین آندوسکوپی کودکان را در شهرستان برای بیمار ۵ ساله دیابتی که شک به بیماری سلیاک بود با موفقیت انجام دادیم.
وی افزود: وزن این بیمار قابلیت انجام آندوسکوپی با دستگاه بالغین را داشت اما بیماران زیادی با وزن های پایین به ما مراجعه می کنند که نمیتوانیم برای آن ها آندوسکوپی انجام دهیم .

راحله نبوی زاده با اشاره به اینکه بخش آندوسکوپی بالغین این مرکز به تمام امکانات مجهز است تمام خدمات برای بالغین قابل انجام است، تصریح کرد: امیدواریم با کمک مسئولین و مساعدت خیرین در تهیه تجهیزات آندوسکوپی بتوانیم به این موفقیت در حیطه اطفال هم دست پیدا کنیم ؛ با توجه به این که اگر تنها یک اسکوپ اطفال هم خریداری شود می توانیم به اطفال بیمار این منطقه کمک شایانی بکنیم وبا داشتن اسکوپ اطفال بیمار ما مجبور به مراجعه به شهر های دیگر نمی شوند .
نبوی زاده یاد آوری کرد: والدین بیماران فلج مغزی هم باید با استفاده از لوله هایی غذا را وارد معده کودک بیمارخود کنند که برای تعویض این لوله باید هر چند وقت یک بار به شهرهای دیگر مراجعه کنند که با تهیه این دستگاه از هزینه های زیادی جلوگیری خواهد شد و کمک شایانی به این کودکان خواهد شد.
این فوق تخصص گوارش اطفال گفت: ماهیانه ۱۲ بیمار برای انجام اندوسکوپی به این مرکز مراجعه می کنند و ما میتوانیم پذیرای انجام این خدمت به بیماران شهرستانهای مجاور هم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اندوسکوپی اندوسکوپی اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان