نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

جوانان به سمت مهارت های فنی و حرفه ای ورود کنند

  • شناسه خبر: 180202
جوانان به سمت مهارت های فنی و حرفه ای ورود کنند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما وارد کارگاه های فنی و حرفه ای شوند و مهارت آموزی و توانمندسازی خود را بالا ببرند و خودشان صاحب شغل شوند.

خانه » رفسنجان » جوانان به سمت مهارت های فنی و حرفه ای ورود کنند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به مراجعه افراد جویای کار و تمایل اکثریت خانواده ها به استخدام فرزندشان در واحد‌های صنعتی بویژه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه فرصت ها و زمینه‌های شغلی زیادی در رفسنجان وجود دارد اما متأسفانه جوانان رغبتی به ورود به این کارها ندارند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مثال که جوانان اتباع که سال ها کشورشان در اشغال و جنگ است و در کشور ما پناهنده شدند، بدون هیچ پشتوانه دولتی و خانوادگی و بدون استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی و… امروز مشاغل زیادی را به دست گرفتند، افزود: این افراد از کفاشی و کارگری در باغ ها شروع کردند و برخی امروز در زمینه کارهای ساختمانی، خرید و فروش پسته و سایر مهارت های دیگر، حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی با تاکید بر این که تا زمانی اعتماد به نفس و جرات بر انجام کار نداشته و نگاه مان به دست دیگران باشد نمی توانیم صاحب شغل شویم خاطرنشان کرد: جوانان باید از توانمندی خودشان استفاده کنند و دست به یک کار تولیدی و اقتصادی بزنند و چند جوان دیگر را هم زیر پوشش خود قرار دهند و ما هم حمایت می کنیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: با آموختن فن و مهارت، می توان یک کارگاه و یک تولیدی راه انداخت و حتی مشاغل خانگی را فعال کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حسین جلالی رفسنجان مهارت آموزی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان