اقدامات هفته ناجا؛

 دستگیری سارق طلا و جواهر و کشف ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 180188
 دستگیری سارق طلا و جواهر و کشف ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتطامی شهرستان‌ رفسنجان از دستگیری سارق طلا و جواهر و کشف و ضبط ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار »  دستگیری سارق طلا و جواهر و کشف ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر خانه مطبوعات شهرستان با جمعی از خبرنگاران سرزده به دیدار فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در میدان سردار حاج قاسم سلیمانی رفتند و با اهدای دسته گل از زحمات ایشان و همکارانش قدر دانی کردند.

سرهنگ مهدی کریمی در حاشیه این دیدار از دستگیری یک سارق طلا و جواهر منزل در رفسنجان خبر داد و گفت: در طول هفته ناجا ضمن افزایش فعالیت های شبانه روزی پلیس، یک سارق طلا و جواهر منزل دستگیر و مقداری لوازم خانگی کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: همچنین در این هفته یک سارق که در پوشش خرید ضایعات، اقدام به سرقت سیم و کابل های برق می کرد دستگیر و در این خصوص یک باب کارگاه ضایعاتی و کوره ذوب پلمب شد.
وی افزود: کشف یک دستگاه خودروی سرقتی، دستگیری دو سارق و کشف و ضبط ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در هفته ناجا است.
سرهنگ کریمی با اشاره به تصمیم گیری ستاد کرونای شهرستان رفسنجان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: پلیس با استقرار در محل گلزاری شهدا و آرامستان شهر نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تردد افراد در این محل ها اقدام کرد.

وی بر تعامل و همراهی والدین نسبت به فرزندان در فضای مجازی تاکید داشت و عنوان کرد: والدین ضمن حفظ خونسردی از هکرها هیچ گونه واهمه ای نداشته باشند آموزش های لازم به فرزندان خود ارائه دهند و با فرزندان خود تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدار رئیس خانه مطبوعات رفسنجان رفسنجان سارق طلا سرهنگ کریمی هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان