۸۹ فوتی کرونا در رفسنجان و انار/ رفسنجان جزو ۴۵ شهرستان دارای بیشترین ابتلا به کرونا است

  • شناسه خبر: 180113
۸۹ فوتی کرونا در رفسنجان و انار/ رفسنجان جزو ۴۵ شهرستان دارای بیشترین ابتلا به کرونا است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گزارشی آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در شهرستان های رفسنجان و انار را اعلام کرد.

خانه » پزشکی و سلامت » ۸۹ فوتی کرونا در رفسنجان و انار/ رفسنجان جزو ۴۵ شهرستان دارای بیشترین ابتلا به کرونا است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گزارشی آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در شهرستان های رفسنجان و انار را اعلام کرد: تعداد کل مبتلایان ۲ هزار و ۲۳۲ نفر، کل بستری ها ۶۰۷ نفر و کل فوت شدگان ۸۹ نفر است.

متاسفانه آمار بیماران در این شهرستان ها رو به افزایش است و خطرات جانی همشهریان را تهدید می کند که این تهدید فقط برای افراد دارای بیماری زمینه ای و مسن نیست و همه در معرض خطر هستیم.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه از میان بیش از ۵۰۰ شهرستان در کشور، ۴۵ شهرستان بالاترین آمار ابتلا به کرونا را دارند گفت: برای اعمال محدودیت‌های هوشمند باید سراغ ۴۵ شهرستان پرخطر و سهام دارتر در ابتلای به کرونا برویم.

علیرضا رییسی ادامه داد: بیشترین آمار ابتلا به کرونا در کشور مربوط به شهرستان‌های مراغه، بیرجند، دماوند، سیرجان، خرم آباد، سبزوار، یزد، شهرضا، زرند، کاشان، رفسنجان، مریوان، بروجن، بوکان، ملایر، اسلام آباد غرب، بانه، نیشابور، قم، میاندوآب، سنندج، بویراحمد، درود، اصفهان، مهاباد، لنجان، سقز، بوشهر، بهبهان، اراک، ساوه، شهرکرد، ارومیه، شیراز، نهاوند، تهران، کرمان، همدان، کرج، زنجان، ورامین و خمینی شهر است که از مسئولان این شهرستان‌ها درخواست می‌شود نسبت به رعایت مقررات بهداشتی در شهرستان خود دقت نظر و اعمال توجه بیشتری داشته باشند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از شهروندان خواست تا از هرگونه مهمانی رفتن و مهمانی دادن(دورهمی های خانوادگی) خودداری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
89 فوتی کرونا رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان