مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان:

احداث جاده کمربندی شرقی در رفسنجان ضروری است

  • شناسه خبر: 180057
احداث جاده کمربندی شرقی در رفسنجان ضروری است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: وجود تانکر ها در داخل شهر زیبنده شهر نیست نیاز به احداث جاده کمربندی شرقی در رفسنجان ضروری است.

خانه » رفسنجان » احداث جاده کمربندی شرقی در رفسنجان ضروری است

به گزارش خانه خشتی؛ علی حاجی زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از محور کمربند شرقی و جاده داوران رفسنجان که با حضور مسئولین شهرستان انجام شد، اظهار کرد: مسیر جاده کرمان – باغین و یک قسمت بین بم و بروات که شهرداری آن را ایجاد کرده بود، تنها راه هایی هستند که در استان کرمان در ۲۲ سال گذشته به صورت دوبانده بوده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از آن اولین جاده ای که دوبانده شدن آن آغاز شد مسیر باغین به سمت رفسنجان بود، تصریح کرد: یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده ی چهار خطه در سطح استان وجود دارد که از این حیث مقام بالایی دراستان های کشور داریم.

وی افزود: شبکه راه های استان به طول یک هزار ۷۰۰ کیلومتر نیاز است باند دوم بسازیم تا تمام شبکه راه های اصلی و فرعی به چهارخطه تبدیل شوند .

حاجی زاده با تاکید بر اینکه دو باند شدن جاده در کاهش تصادفات و ایمنی بیشتر تاثیر دارد، گفت: اداره راه و شهرسازی متکی به منابع دولتی است ظرفیت خوبی در سال های اخیر مخصوصا امسال در قانون بودجه وجود دارد که باید تلاش کرد از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

حاجی زاده عنوان کرد: وجود تانکر ها در داخل شهر زیبنده شهر نیست نیاز به احداث جاده کمربندی شرقی در رفسنجان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده در تبصره ۱۹ قانون بودجه یکی از راه‌های تأمین این منابع بوده و همچنین استفاده از خیران در شهرستان که در ساخت راه های روستایی بسیار پیشتاز بودند نقطه امیدی است که از این ظرفیت باید استفاده کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی استان کرمان بر آمادگی برای عملیاتی شدن جاده داوران و کمربندی شرقی رفسنجان تاکید داشت و گفت: راه های روستایی بر اساس تصویب شورای عالی اداری کشور و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در پایان سال ۹۸ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منتقل شده است.

وی عنوان کرد: بخشی از زیادی از آسفالت روستاها نیاز به بهسازی دارد و بخشی دیگر نیاز به زیرساخت و آسفالت دارند اختصاص قیر رایگان بر اساس تدبیری که در مجلس اندیشیده شده برای این کار مهم است و هزینه ها را کاهش می دهد.

حاجی زاده با اعلام آمادگی نسبت به ایجاد کمربند شرقی و دوبانده شدن جاده رفسنجان به زرند، گفت: بستر این کار باید فراهم شود ما نیز اعلام امادگی داریم باید این فعالیت وارد فاز عملیاتی شود.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان گفت: همدلی بیان مسئولین وجود دارد و به واسطه آن شرایط بسیار خوبی برای مردم ایجاد می شود.

وی افزود: مسیر تعداد زیادی از نفتکش ها از داخل شهر است، علاوه بر اینکه به زیرساخت شهر ضرر می رساند و هیچگونه عوارضی هم از آنها دریافت نمی شود بیشتر، خطرات ناشی از آنها نگران کننده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید رفسنجان فرمانداری کمربندی شرقی رفسنجان مدیرکل راه و شهرسازی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان