نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت شکل گیری کارگروه خانواده و جمعیت در رفسنجان/ درب هیچ خانه بهداشتی نباید بسته باشد

  • شناسه خبر: 180033
ضرورت شکل گیری کارگروه خانواده و جمعیت در رفسنجان/ درب هیچ خانه بهداشتی نباید بسته باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه خانواده و جمعیت باید در رفسنجان تشکیل شود که هر یک، تا دو هفته جلساتی برگزار کنند و راهکارهایی در خصوص مسائل جمعیتی ارائه شود.

خانه » اجتماعی » ضرورت شکل گیری کارگروه خانواده و جمعیت در رفسنجان/ درب هیچ خانه بهداشتی نباید بسته باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص بازدید از مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان و دیدار با جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن قدردانی از حذف شعارهای دیواری کاهش جمعیت که یکی از سیاست‌های اشتباه در گذشته بوده اظهار داشت: پیشنهاد شد تابلوهایی با شعارهای متناسب با رویکرد جمعیتی و فرزندآوری طراحی و جایگزین شعارهای قبلی شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز در وزارت بهداشت متأسفانه قوانین ضدجمعیت، ضدخانواده و ضدفرزندآوری زیاد است و پیشنهاد شد این قوانین احصاء شود تا در مجلس در جهت حذف آن تلاش کنیم و تأکید ما بر این است که رویکرد برنامه هفتم باید جمعیتی باشد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه خانواده و جمعیت باید در رفسنجان تشکیل شود که هر یک، تا دوهفته جلساتی برگزار کنند و راهکارهایی در خصوص مسائل جمعیتی ارائه شود.
تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت بخش دیگری از بحث مورد گفت‌وگوی نماینده و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بود که در این زمینه قرار شد خانه بهداشت شاهرخ‌آباد در اولویت قرار گیرد و نسبت به اینکه درب هیچ خانه بهداشتی در حوزه رفسنجان و انار نباید بسته باشد و همگی باید فعال باشند و خدمات ارائه کنند، تأکید شد.
حجت الاسلام جلالی به روزرسانی طرح سامانه پرونده الکترونیکی سلامت در مراکز بهداشتی را یادآور شد و گفت: در صورت امکان پزشک خانواده در هر منطقه بتواند به اطلاعاتی از جمله سوابق بیماری جمعیت زیر پوشش آن مرکز دسترسی داشته باشد.
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه بهداشت و سلامت روان جامعه هم باید مدنظر باشد، مشوق‌های حمایتی فرزندآوری از جمله بیمه‌ای، درمانی، بهداشتی، آموزشی و …از خانواده ها را بار دیگر متذکر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید از مراکز بهداشت جلالی نماینده رفسنجان خانه بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان