خطیب جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

سایه شوم گرانی و تورم زندگی را بر مردم سخت کرده است

  • شناسه خبر: 179937
سایه شوم گرانی و تورم زندگی را بر مردم سخت کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: سایه شوم گرانی و تورم و افسار گسیختگی قیمت ها زندگی را بر مردم سخت کرده است.

خانه » سیاسی » سایه شوم گرانی و تورم زندگی را بر مردم سخت کرده است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۸ مهرماه روز جهانی پست اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۵ هزار و ۷۶۰ محموله پستی وارد شهرستان رفسنجان و توزیع شده و بیش از ۲۳۷ هزار مرسوله هم از این شهرستان به سراسر کشور ارسال شده است.
وی در ادامه به مساله گرانی و عدم مدیریت اشاره کرد و گفت: سایه شوم گرانی و تورم و افسار گسیختگی قیمت ها زندگی را بر مردم سخت کرده است.
عسکری افزود: نظارت بر قیمت انجام نمی شود، انصاف در خرید و فروش رعایت نمی شود، دستگاههای پولی و بانکی سیاست جدی برای جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی ندارند.
وی تصریح کرد: علیرغم توصیه های رهبر انقلاب که اقتصاد مقاومتی را راه حل تکانه های سیاسی و اقتصادی دانست، برخی این مهم را جدی نگرفتند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: خدمت گزاران کشور باید بدانند وظیفه خدمت گزاری به مردم دارند و باید مسائل اقتصادی را مدیرت و تدبیر کنند تا مردم آسیب نبینند.

وی خاطر نشان کرد: بیماری عالم گیر کرونا را جدی بیگریم هر روز شاهد بدتر شدن اوضاع هستیم، باید با جدیت جلو رویم، دستورالعامل های بهداشتی را رعایت کنیم؛ کادر بهداشت و درمان که چندین ماه است در تلاش شبانه روزی هستند، خسته شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تورم نماز جمعه نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان