معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه رفسنجان:

بازرسی بهداشتی از بازار و اماکن پرتردد رفسنجان تشدید شد

  • شناسه خبر: 179815
بازرسی بهداشتی از بازار و اماکن پرتردد رفسنجان تشدید شد

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه رفسنجان از تشدید بازرسی بهداشتی از بازار و اماکن پرتردد رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » بازرسی بهداشتی از بازار و اماکن پرتردد رفسنجان تشدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ؛ تیم بازرسی و گشت و کنترل ستاد مقابله با کرونا شهرستان رفسنجان از بازار و اماکن پرتردد رفسنجان بازدید نموده و ضمن بررسی رعایت موارد بهداشتی و به استفاده از ماسک توسط مراجعان ، فروشندگان و خریداران تاکید جدی کردند.
در حاشیه این بازرسی،دکتر کد خدایی معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه رفسنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس در سخنانی اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به همه اصناف و کسبه و بازاریان ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه هایی نظیر فرمانداری ،صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت ، اماکن و شهرداری قرار گرفته‌ است .
وی افزود: تیم های بازرسی بصورت مستمر فعالیت خود را به منظور کنترل پروتکل های بهداشتی بازار و دستگاه های اجرایی شهرستان آغاز کرده اند و تاکنون چندین واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند و به برخی از ادارات نیز تذکرات جدی داده شده است .
کد خدایی ادامه داد : متاسفانه برخی از اصناف که به نسبت سایر اصناف محل اجتماع بیشتری هستند، نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و همین امر موجب شیوع ویروس می شود .
وی تصریح کرد: برخی از اصناف نیز به خوبی پروتکل های اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را اجرا کرده‌اند که از نزدیک از این فروشگاه ها بازدید شد و برای پایبند بودن آن ها به قانون از صاحبان این مشاغل قدردانی صورت گرفت.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه رفسنجان گفت: تذکر لازم به برخی از اصنافی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند، داده شده و در صورتی که در روزهای آینده، نکات بهداشتی را رعایت نکنند، بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد .
وی بیان کرد: داشتن محلول ضد عفونی ،دستکش و ماسک برای تمامی اصناف از ضرورت ها است و در صورت مشاهده غیر از آن، صنف مورد نظر پلمب می شود .
ستاد مبارزه با کرونا رفسنجان از همه اصناف، موسسات، مجتمع ها، شرکتها ،ادارات و بانک ها می خواهد همه پروتکل ها بهداشتی رعایت و در صورت مشاهده عدم رعایت برابر ضوابط، برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازار و اماکن پر تردد تشدید بازرسی رفسنجان علی آرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان