معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

بازدید بیش از ۵۰۰ مدرسه در رفسنجان و انار

  • شناسه خبر: 179737
بازدید بیش از ۵۰۰ مدرسه در رفسنجان و انار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون از ۵۰۰ مدرسه رفسنجان، انار، کشکوییه و منطقه نوق بازدید به عمل آمده و هر دو هفته یکبار مدارس مجددا توسط تیمهای نظارتی مراکز وخانه های بهداشت بازدید می شوند.

خانه » رفسنجان » بازدید بیش از ۵۰۰ مدرسه در رفسنجان و انار

به گزارش خانه خشتی؛ احمد جمال زاده با اعلام این خبر گفت: از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون از ۵۰۰ مدرسه رفسنجان، انار، کشکوییه و منطقه نوق بازدید به عمل آمده و هر دو هفته یکبار مدارس مجددا توسط تیمهای نظارتی مراکز وخانه های بهداشت بازدید می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت ؛ در این بازدیدها عملکرد مدارس بر رعایت پروتکلهای بهداشتی مورد بازدید قرار می گیرد و روزانه لیست مدارس ناقض پروتکلهای بهداشتی به همراه موارد نقص به آموزش و پرورش مناطق گزارش می شود و اداره آموزش و پرورش مناطق موظف است با مدارس متخلف طبق مقررات برخورد نماید.
جمالزاده از والدین درخواست کرد که هرگونه مورد تخلف مدارس را به مراکز خدمات جامع سلامت منطقه خود اعلام نمایند.

وی متذکر شد: دانش آموزان و کادر مدرسه همگی از ماسک استفاده کنند در کلاس ،حیاط و جلو درب ورودی مدرسه فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

جمالزاده گفت: والدین و دانش آموزان توجه داشته باشند که حداکثر زمان حضور در هر کلاس بیش از ۳۵ دقیقه برای دوره های دبستان و متوسطه دوره اول و بیش از یک ساعت برای دروس پایه متوسطه دور دوم نباشد و بعداز این زمان حتما دانش آموزان برای استفاده از هوای آزاد به حیاط مدرسه هدایت شوند و دانش آموزان از قمقمه و میان وعده شخصی که از منزل آورده اند استفاده نمایند و  وسایل و لوازم التحریر خود را با دیگران به اشتراک نگذارند.

معاون بعداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یادآور شد: دانش آموزان در هنگام بروز هرگونه علائم سرماخوردگی از رفتن به مدرسه خودداری کنند تا شاهد افزایش موارد بیماری نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان کرونا مدارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان