مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال صنعت مس رفسنجان:

تسویه بدهی ۱۰ میلیاردی باشگاه مس رفسنجان/ ربیعی در لیگ برتر، مس رفسنجان را همراهی خواهد کرد

  • شناسه خبر: 179495
تسویه بدهی ۱۰ میلیاردی باشگاه مس رفسنجان/ ربیعی در لیگ برتر، مس رفسنجان را همراهی خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: سال گذشته عمده بدهی‌های باشگاه که در حدود ۱۰ میلیارد تومان بود پرداخت شد و به جرات می توان گفت یک ریال بدهی نداریم

خانه » ورزشی » تسویه بدهی ۱۰ میلیاردی باشگاه مس رفسنجان/ ربیعی در لیگ برتر، مس رفسنجان را همراهی خواهد کرد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید زیندینی عصر روز گذشته در آئین‌ تجلیل از خبرنگاران در محل هتل‌ هیلان‌ رفسنجان با تاکید بر اینکه سرمربی تیم فوتبال مس برای جذب بازیکن هم سطح، تمام توان و وقت خود را صرف می کند، اظهار داشت: ایشان حساسیت و ظرفیتی در وقت گذاشتن دارند، تنها ایراد وی این است تجربه ندارند؛ ما به ایشان اعتماد داریم و قطعا ما را در لیگ برتر همراهی خواهد کرد.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان بیان‌ کرد: ورزشگاه شماره یک در حال تکمیل است و اول شروع تمرینات هستیم، ممکن است تا زمانی که لازم باشد می بایست چند بازیکن جذب کنیم و تا یکی تا دو هفته قبل از بازی برای تقویت تیم مجبور هستیم تمرینات در تهران انجام شود و این کار هزینه چندانی ندارد تنها هزینه مختص زمین آن است ما جزو خوش شانس ترین باشگاه ها هستیم که زمینی نزدیک مجموعه اقامت گرفتیم و تکمیل است.
وی با اشاره به آکادمی فوتبال مس و اینکه برنامه طولانی مدت و تخصص را بر روی این مجموعه گذاشته شده است، گفت، سعی می شود هرساله از این به بعد یک تا دو بازیکن مورد نیاز را بگیریم، خیلی از بازیکنان اطمینان داشته باشند به تیم ملی ورود خواهند کرد.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان با تاکید بر اینکه به رشته های فوتسال، بسکتبال، کاراته و ورزش‌ های همگانی بودجه‌ ای اختصاص داده ایم تا پیشرفت کنند، افزود: اگر به ورزش شهر، بخصوص فوتبال بهاء داده شود رفسنجان در همه ابعاد ورزشی رشد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سعی شده حواشی را از باشگاه مس دور کنیم، افزود: سال گذشته عمده بدهی‌های باشگاه که در حدود ۱۰ میلیارد تومان بود پرداخت شد و به جرات می توان گفت یک ریال بدهی نداریم، در خصوص طلب سامره که حواشی در فضای مجازی ایجاد شده بود، او بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد به‌دلیل طلب خود علیه باشگاه کاری کند.
زیندینی عنوان کرد: سعی کردیم همه کسانی که در کنار ما رشد کردند در کنار خود داشته باشیم، یک باشگاه زمانی رشد می کند که همه مسئولین و رسانه ها در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی و ورزشی با ما همراه باشند تا بتوانیم در سطح کشور و بلکه دنیا اول باشیم.

رسالت مسئولیت اجتماعی ما در امر ورزش مهم تر و خطیرتر شده است

محسن ارسلان رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه همدلی، منشاء قهرمانی لیگ یک فوتبال و راهیابی به لیگ برتر بوده است، گفت: ورود به سوپر جام بستکبال، والیبال و همه موفقیت ها، در کنار همراهی و همدلی که یکی از ارکان باشگاه است، حاصل شده است و همچنین همکاری مسئولین مجموعه مس، همراهی فرماندار شهرستان انعکاس اخبار باشگاه توسط خبرنگاران در موفقیت این باشگاه، مثال زدنی است.
وی با اشاره به حساسیت تیم فوتبال باشگاه مس، افزود: چه کسانی که فعالیت های باشگاه را نقد کردند و چه کسانی که فعالیت های باشگاه را حمایت کردند همه یک هدف؛ همان موفقیت تیم رفسنجان را دنبال می کردند.
ارسلان تصریح کرد: یکی از رسالت های مجتمع مس سرچشمه اجرای مسئولیت های اجتماعی بوده است که بعد فرهنگی و ورزشی که جایگاه ظهور و حمایت آن وورد باشگاه مس است و ورود به تیم لیگ برتر، اینها باعث می شود رسالت مسئولیت اجتماعی ما در امر ورزش مهم تر و خطیرتر شود و تعهد ما نسبت به حمایت ورزشی بالاتر رود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان بیان کرد: اگر رسالت ما بیشتر شده است، رسالت خبرنگاران هم در اطلاع رسانی اخبار در زمینه ورزش بیشتر خواهد شد، انعکاس درست اخبار این باشگاه به دست و قلم توانمند شماست تا بتوانیم با درایت خوب سرمربی جایگاه این نمایندگی را در سطح کشور نشان دهیم.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم در این مراسم گفت: وقتی به فرآیند راهیابی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر نظر می کنیم‌ و بر همین اساس پیروزی‌ های دیگر در عرصه ورزش‌ های فوتسال و بسکتبال را هم می بینیم‌ می توان آینده درخشان‌ را مبتنی بر همین موفقیت‌ ها ترسیم‌ کرد.

وی افزود: باشگاه مس نهاد و کانون است و موفقیت های به وجود آمده حاصل همدلی و اتحاد است.

فصیحی هرندی بیان کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در این موفقیت ها داشته و دارند، حمایت از این باشگاه به این مفهوم است که مسئولیت زیادی بر عهده دارید،خبرها و انتقادها باید براساس تحلیل کارشناسه صورت گیرد.

فرماندار رفسنجان ورود به لیگ برتر و حرفه‌ای شدن باشگاه را مبتنی بر رعایت اصول حرفه‌ای شدن دانست و گفت: باید از نظرات متخصصین و کارشناسان در جهت تقویت تیم و باشگاه استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید رعایت انصاف و عدالت در رشته های دیگر ورزشی هم صورت گیرد و علاقه مندان به فوتبال و رشته های ورزشی شناسایی شوند و بودجه جداگانه برای تقویت ورزش شهرستان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان بدهی تجلیل از خبرنگاران ربیعی رفسنجان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان