پروازهای رفسنجان از اول آبان ماه سال جاری فعال می شوند

  • شناسه خبر: 179286
پروازهای رفسنجان از اول آبان ماه سال جاری فعال می شوند

با هماهنگی های انجام شده با شرکت هواپیمایی زاگرس، پروازهای فرودگاه رفسنجان از اول آبان ماه سال جاری فعال می شوند.

خانه » رفسنجان » پروازهای رفسنجان از اول آبان ماه سال جاری فعال می شوند

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی واگذاری پروازهای فرودگاه رفسنجان به شرکت هواپیمایی زاگرس پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان در محل هتل هیلان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت هواپیمایی زاگرس از امنیت بالایی برخوردار است و برای مردم اطمینان خاطر ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: بازه زمانی لازم است که اطمنیان مردم برگردد تا پروازها فعال شود، تبلیغات هم در این زمینه مهم است و با تبلیغات در شهرستان های دیگر مانند سیرجان، زرند، شهربابک، کوهبنان، بافق و…می توان پروازهای رفسنجان را فعال کرد تا به امید خدا به یکی از پروازهای مهم جنوب شرق تبدیل شویم.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم در این جلسه بیان کرد: فرودگاه رفسنجان با پشتوانه مردم و هاشمیان ساخته شده و فعال بوده است ولی به دلیل نزدیکی به کرمان و یک سری مشکلات غیرفعال شد، باید از این زیرساخت و ظرفیت برای حمل و نقل کالاها و محصولات استان و حتی به خارج از کشور استفاده شود.

وی عنوان کرد: زیرساخت های ایمنی در فرودگاه شهرستان وجود دارد و برای دسترسی آسان مردم باید زیرساخت های جزیی آن هم با همت مسئولین ایجاد شود.

حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی رفسنجان در این جلسه اظهار کرد: برخی به فاصله نزدیکی فرودگاه رفسنجان به کرمان به چشم تهدید نگاه می کنند ولی این موضوع فرصت است تا با همدیگر همکاری کنیم.

وی افزود: از بیست سال گذشته میزان مسافری که رفسنجان داشته از میزان مسافر یزد بیشتر بوده است و بیش از ۸۰ درصد مسافرهای زیارتی استان متعلق به رفسنجان است.

حجت الاسلام هاشمیان بیان کرد: وجود مس و مجموعه های تجاری و صنعتی این امنیت را ایجاد می کند که پروازهای رفسنجان فعال باشد و همدلی و همراهی بین مدیران شهرستان نقطه مثبتی در زمینه پروازهای فرودگاه محسوب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تصریح کرد: ساعت و نظم پروازها مهم است اگر رعایت شود پروازها همیشه فعال خواهد بود و یکی از دلایل رقابت پروازهای کرمان با رفسنجان همین عامل است.

وی عنوان کرد: پروازهای زاگرس هم قیمت مناسب دارد و هم می تواند مرکزی باشد برای پوشش دادن پروازهای دیگر شهرستان ها، فرودگاه رفسنجان فرودگاه بین المللی است و می تواند زمینه سفرهای بین المللی فراهم شود.

نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: با توجه با هماهنگی های انجام شده توسط مسئولین سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم در برقراری پروازها نقش داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه هواپیمایی زاگرس با ۱۶ سال سابقه کاری برای همه شناخته شده است، کل توان خود را به کار می گیریم تا به مردم کشور در هر نقطه ای که هستند خدمت کنیم.

وی بیان کرد: نرخ گذاری سیستم باید به نوعی مدیریت شود که مجموعه آژانس های هواپیمایی، چارتر کننده و  مجموعه لاین متضرر نشوند اگر سه بخش در بحث نرخ گذاری هماهنگ باشند دغدغه آینده را نخواهیم داشت و اگر بخواهیم با هواپیمای ایرباس این مسیر را انجام دهیم با توجه به محدودیت فرودگاه امکان پذیر نیست مگر اینکه از قبل هماهنگی ها انجام شود و با توجه به ظرفیت مسافری که دارد مقرون به صرفه نیست.

نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس ادامه داد: تجهیزات هندلینگ فرودگاه رفسنجان محدود است با توجه به شرایط و مشکلات احتمالی و نقوص فنی دنبال رو هواپیما است کوچکترین ایرادی در این فرودگاه  نارضایتی مردم و کنسلی پرواز را به دنبال دارد؛ باید در افزایش و ارتقای تجهیزات اقدامی شود تا خدمات بهتر و شایسته تری را برای مردم  صورت گیرد.

وی ادامه داد: قسمتی از این موضوع به شرکت ما برمی گردد و بخشی از  آن به شرکت هندلینگ کننده بر می گردد که در ارتقای آن باید اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پروازهای رفسنجان شرکت هواپیمای زاگرس فرودگاه رفسنجان نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سیرجان هر روز به تهران پرواز داره بعضی روزها هم 2 تا پرواز از شرکت های ماهان و آسمان داره چرا باید بیان رفسنجان! مسئولین شهر کم کاری خودشون رو توجیه نکنن فعلا این ماییم داریم می ریم سیرجان از پروازاشون استفاده می کنیم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان