به مناسبت هفته دولت؛

۵ طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 179142
۵ طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

در چهارمین روز از هفته دولت ۵ طرح شهرداری رفسنجان‌ مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه » اجتماعی » ۵ طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش‌ خانه خشتی؛ شب گذشته به مناسبت هفته دولت ۵ طرح در سطح شهر رفسنجان با حضور فصیحی هرندی فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل بوستان مشاهیر به مساحت ۱۷‌ هزار متر مربع‌ با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان و ۴ طرح روشنایی معابر به طول ۶‌ هزار متر با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

عارف اسداللهی معاون عمرانی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح بوستان مشاهیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بوستان با مساحت ۱۷ هزار متربع و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان شامل؛  ۵ هزار مترمربع سنگفرش، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع کوبیک، یک هزار مترمربع فضای بازی و ورزشی، ۴ هزار مترمربع فضای سبز و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه طراح این بوستان مرحوم صداقت بود، افزود: این بوستان در بازه زمانی ۶ ماهه ساخته شده است و دارای سه آبنما موزیکال، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، فضای سبز،  یک میدان و زمین والیبال است.

اسداالهی بیان کرد: بازارچه محلی برای فاز بعدی بوستان مشاهیر با ۶ غرفه در نظر گرفته شده است.

مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در حاشیه افتتاح روشنایی بلوار شهید زینلی اظهار داشت: پروژه روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام حسین (ع)  با اعتبار بیش‌ از ۳۴‌ میلیارد ریال توسط کادر امانی شهرداری رفسنجان‌ اجرا شده‌ است.

وی افزود: در تامین روشنایی بلوار شهید زینلی ۶۲‌ پایه چراغ با ارتفاع‌ هر کدام‌ ۱۱ متر به کار رفته و چراغ‌ نصب شده در این پایه ها ۴۰۰ واتی است که اعتبار هزینه شده در این بلوار یک میلیارد و ۵۴ میلیون تومان است.

مختاری بیان کرد: روشنایی بلوار شهید قنبری با اعتبار ۵۷۸ میلیون، روشنایی بلوار امام حسین (ع) با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و روشنایی بلوار بعثت ساحلی با اعتبار ۹۱۸ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در بلوار شهید زینلی هفت هزار متر مربع، خیابان شهید قنبری چهار هزار متر مربع، خیابان بعثت ساحلی سه هزار متر مربع جدول‌گذاری شده است.

معاون خدمات شهرداری رفسنجان عنوان کرد: بلوار امام حسین(ع) دو هزار متر مربع جدول‌گذاری و یک هزار متر مربع سنگفرش شده است.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در حاشیه افتتاح روشنایی بلوار شهید زینلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طراحی ها و زیرساخت های اجرا شده در شهر نشان دهنده شهری پویا در سایه مدیران توانمند و همدل است که به توسعه شهر کمک می کند.

وی افزود: توسعه متوازن و همه جانبه در ابعاد فرهنگی و عمرانی صورت گرفته است و ایجاد زیرساخت های فرهنگی در شهر می تواند به هنرمندان و فعالان فرهنگی کمک کند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
افتتاحیه رفسنجان طرح های شهرداری رفسنجان هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سورنا

    دولت دقیقا چه نقشی تو این افتتاح ها داشته اینا عملکرد شهرداری هست که با پول مس ساخته شده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان