پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

قهرمانی شیرین بانوان مس رفسنجان در لیگ برتر + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، بانوان مسی در رفسنجان که در سال گذشته نائب قهرمان لیگ برتر مسابقات فوتسال شدند امسال در دور رفت با نتیجه دو بر صفر و با گل های مهسا کمالی و هما آقایی رقیب خود را در تهران شکست دادند و در دور برگشت نیز بانوان مس رفسنجان  صبح امروز در سالن پیام نور  رفسنجان در بازی مقابل سایپا تهران قدرتمندانه و با نتیجه چهار بر صفر رقیب خود را در خانه شکست دادند و قهرمان این فصل لیگ برتر شدند.

گل اول این برد شیرین مس را شماره پیراهن ۱۷ مهسا کمالی و گل های دوم، سوم و چهارم را سحر زمانی  پیراهن شماره ۸، توانست به ثمر رساند.

جشن قهرمانی بانوان مس رفسنجان پس از پایان بازی با حضور مدیر عامل باشگاه، رئیس هیئت فوتبال و جمعی از دیگر مسئولان برگزار شد.

عاطفه رضایی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی  درباره بازی بیان کرد: از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و این هدف بزرگ ما پس از ناکامی سال گذشته در کسب قهرمانی بود، به همین دلیل است که امروز حق داریم جشن بگیریم.
وی افزود: باشگاه مس در جذب بازیکنان مورد نیاز سنگ تمام گذاشت و کاملاً از تیم حمایت کرد. این قهرمانی را علاوه بر نگاه حمایتی باشگاه مس رفسنجان، مدیون همت بازیکنان هستم. خواستیم و انجام دادیم.

رضایی گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و فقط قهرمانی می‌توانست این سال دشوار و پرمخاطره را به زیبایی تمام کند، خدا را شاکرم که با کسب جام حمایت‌ها و همچنین زحمات و مقاومت بازیکنان جبران شد.

عکس و گزارش از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل