مشاور مدیرعامل شرکت مس ایران مطرح کرد؛

عبور مس از تولید ۳۰۰ هزار تن کاتد تا سال ۱۴۰۰

  • شناسه خبر: 178786
عبور مس از تولید ۳۰۰ هزار تن کاتد تا سال ۱۴۰۰

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور را تولید می‌کند و در سال ۱۴۰۰ مس از مرز تولید ۳۰۰ هزارتن کاتد عبور خواهد کرد.

خانه » رفسنجان » عبور مس از تولید ۳۰۰ هزار تن کاتد تا سال ۱۴۰۰

به گزارش خانه خشتی؛ حسین احمدی شب گذشته در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در هتل باغ این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان یار دوازدهم تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بودند که اخبار این تیم را پوشش دادند و موفقیت این تیم برای راهیابی به لیگ برتر رقم خورد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تصریح کرد: در شرایط تحریم و کرونا و علی رغم کاستی ها و مشکلات، ۲۵۲ هزار تن کاتد در مجتمع مس سرچشمه تولید شد، در حوزه توسعه پوشش کامل تمامی طرح های توسعه هم در محدوده سرچشمه و هم در دره آلو و دره زار انجام شد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در امید بخشی به جامعه تاکید کرد و افزود: شرکت مس در حوزه بومی‌سازی قطعات و مسئولیت‌های اجتماعی هم موفق عمل کرد تمامی افتخاراتی که مس کسب کرد توسط خبرنگاران پوشش داده شد.

حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این مراسم اظهار کرد:  فاصله گذاری ناشی از ویروس کرونا در بین جوامع بشری تغییراتی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نقش تلفن همراه به عنوان یک رسانه و با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به ابزارهای اطلاع رسانی مجهز باشند، افزود: اخبار ما را به طرف خواننده می کشاند، ویدئو کنفرانس در این اوضاع  کرونا، یکی از راه های ارتباط جمعی است.

ضیغمی با بیان اینکه خیلی از رسانه های مکتوب به خاطر ویروس کرونا تعطیل شدند، گفت: استفاده از عکس تعجب برانگیز، عبارات جذاب و کوتاه در خبر، اطمینان از تولید محتوای رسانه ای و تعامل با رسانه رقیب و دیگر رسانه ها از مهمترین موضوعات در خبررسانی است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از تولید ۲.۵ برابر افزایش رشد در مس به عنوان یک رشد بی سابقه در تاریخ مس یاد کرد و گفت: از ابتدای امسال تا ۲۰ مردادماه جاری افزایش دو برابری در تولید داشتیم و در سال جهش تولید، تولید ۲۸۰ هزار تن در برنامه شرکت ملی صنایع مس ایران است.

ضیغمی بیان کرد: برای ارتقای سطح مس سرچشمه و پروژه های آن، سرمایه گذاری هایی در دستور کار داریم، انجام ۱۰۰ هزار متر حفاری جدید در دستور کار است و خبرهای خوشی از ذخایر مس و مجتمع مس سرچشمه و شهربابک و سونگون اعلام می کنیم.

وی عنوان کرد: شرکت مس ۱۰۰ درصد نیاز مس کشور را تولید می‌کند و در سال ۱۴۰۰ مس از مرز تولید ۳۰۰ هزارتن کاتد عبور خواهد کرد و صنعت مس برای درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری برنامه ریزی کرده است.

ضیغمی ادامه داد: مس در مسئولیت های اجتماعی با احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران در رفسنجان و همچنین در حوزه ورزش با حمایت های مس، تیم فوتبال به لیگ برتر راه پیدا کرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آیین تکریم از خبرنگاران رفسنجان مجتمع مس سرچشمه مشاور مدیرعامل شرکت مس ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان