به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل شهرداری رفسنجان از خبرنگاران/ تصاویر

  • شناسه خبر: 178701
تجلیل شهرداری رفسنجان از خبرنگاران/ تصاویر

شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران تجلیل کردند.

خانه » اجتماعی » تجلیل شهرداری رفسنجان از خبرنگاران/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در پارک خبرنگار این شهرستان برگزار شد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این آیین از خبرنگاران به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و گفت: خبر باید مبتنی بر واقعیت، آگاهی کامل و متناسب با فرهنگ جامعه باشد و همچنین خبری که منتشر می شود باید کمک کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و بیان کننده مشکلات مردم هستند، افزود: خبرنگار باید مواظب آبرو و عزت افراد باشد ضمن اینکه مسئولین هم باید مسئولیت پذیر باشند.

فرماندار رفسنجان در بخشی دیگر از سخنان خود از احقاق حق مردم شهرستان از استانداری تاکید و خاطرنشان کرد: ساماندهی جاده داوران، احداث کمربندی شرق رفسنجان، فرسودگی شبکه های آب روستایی و… از نمونه مشکلاتی هستند که باید با برگرداندن حق مردم رفسنجان از استانداری به این شهرستان اجرایی شود.

حجت الاسلام هاشیمان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز با تاکید بر اینکه رسالت اصلی پیامبران آگاهی بخشیدن به مردم بود، بیان کرد: باید از الگوهای رفتاری و نوشتاری پیامبران در رفتار و منش خود استفاده کنیم و حرف آنها را در عمل نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشیدن به مردم کار سختی است افزود: خبرنگار باید از یک موضوع آگاهی داشته باشد تا بتواند به مردم آگاهی دهد، هنر اصلی اصحاب رسانه اطلاع کامل پیدا کردن  از یک موضوع است.

هاشمیان تصریح کرد: توسعه شهر و خواسته های مردم و رسیدن به جامعه ای ایده آل باید دغدغه خبرنگار باشد، بیان پیشرفت ها و نمایش فرهنگ یک شهر یکی از رسالت های خبرنگاران است.

وی ابراز داشت: اصحاب رسانه با بیان و نمایش پیشرفت ها و اتفاقات خوب در شهر می توانند نام شهر خودشان را در سطح ملی و بین المللی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان شهرداری و شورای اسلامی شهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان