خانه خشتی گزارش می دهد؛

حضور جهادی بانوان کونگ فوتوآ کار رفسنجانی در ایام کرونایی + عکس

  • شناسه خبر: 178684
حضور جهادی بانوان کونگ فوتوآ کار رفسنجانی در ایام کرونایی + عکس

در جامعه ی کرونایی فعلی که مردم ما در یکی از تلخ ترین شرایط به سر می برند، شاهد صحنه هایی از همدلی و ایثار گروه های جهادی در سراسر کشورمان هستیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » حضور جهادی بانوان کونگ فوتوآ کار رفسنجانی در ایام کرونایی + عکس

به گزارش خانه خشتی، بسیاری از افراد در ایام تشدید ویروس کرونا دغدغه ی کمک به مردم را دارند و می توان گفت که امروز در این شرایط دیگر جهاد حد و مرز ندارد.

محدثه ناظوری مربی کونگ فوتوا کار ۲۵ ساله ی رفسنجانی یکی از بانوانی است که جهادگونه در این ایام در حال خدمت است.

وی از فعالیت های جهادی گروه خود می گوید: کار فرهنگی را از سال نود با تاسیس باشگاه شروع کردیم، هرمناسبتی و هرروز فرهنگی برنامه ای فرهنگی را در شهر رفسنجان اجرا کردیم، جشن هایی در آسایشگاه علی بن ابی طالب رفسنجان، برای سالمندان و دختران آسایشگاه به همت گروه جهادی دختران آفتاب، در سال های اخیر برگزار شد.

ناظوری ادامه داد: گروه جهادی مدافعان حریم حضرت زینب سلام الله علیها رفسنجان نیز به مدیریت خانم محدثه عبداللهی ،در طرح رنگ آمیز قبور شهدا با جمع آوری کمک خیرین ،به  گروه جهادی دختران آفتاب ملحق شدند.
وی بیان کرد: در اسفند ماه سال نودو هشت در روز های  بحرانی کرونا ،این دو گروه جهادی با پخش ۱۸۰ سبد کالا با ارزش حدودی شصت میلیون تومان بین خانواده های نیازمند،شادی آور خانواده ها شدند.

البته ماجرای سبد کالا به همت گروه های جهادی مدافعین حریم حضرت زینب س و دختران آفتاب، پیش از این نیز قبل از شروع ماه مبارک رمضان، با تعداد ۲۵۰ سبد کالا با ارزش حدودی هشتاد میلیون تومان رقم خورده است.

اهدای چندین جهیزیه و سیسمونی از اقدامات این دو گروه جهادی بوده است.

راه اندازی کارگاه ماسک از دیگر فعالیت های این دوگروه جهادی است.این فعالیت یک ماهه از اول ماه رمضان در مسجد امام حسین ع زیر نظر مجموعه ی خیرین گمنام انجام شد.

فعالیت های فرهنگی پک آرزو ها، تولد شهید حججی، روز عفاف و حجاب، روز عرفه و همکاری با هیئت روهروان شهدا  از جمله فعالیت های اخیر این دو گروه بوده است.

 

 

 

گزارش از زینب گنجی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کار فرهنگی کرونا کمک مومنانه کونگ فوتوآ گروه جهادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان