فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد؛

کشف لیزر پزشکی قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 178661
کشف لیزر پزشکی قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه لیزر پزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف لیزر پزشکی قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمدمهدی کریمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک مرکز غیر مجاز درمان با لیزر در این شهرستان، ماموران پس از کسب مجوز قضائی از این محل بازرسی کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل، یک دستگاه لیزر پزشکی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این دستگاه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس امنیت عمومی از واحدهای صنفی ادامه دارد و از شهروندان می خواهیم قبل از مراجعه به چنین مراکزی از دارا بودن مجوزهای لازم اطمینان حاصل و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

دستگیری دو نفر سارق و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری دو نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

کریمی در جزئیات این خبر گفت : در پی گشت زنی هدفمند ماموران واحد گشت انتظامی این شهرستان در سطح شهر به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و موتور سیکلت را متوقف کردند.

وی ادامه داد:ماموران سریعا از سامانه پلیس از موتور سیکلت استعلام که مشخص شد دارای سابقه سرقت می باشد که سریعا راکبان موتور سیکلت را که یک زن و یک مرد بودند را دستگیر کردند.

توقیف ۳۰۷ موتورسیکلت متخلف در رفسنجان

سرهنگ کریمی  گفت:‌ از آغاز خرداد ماه سال‌جاری تاکنون طرح‌های مختلف ترافیکی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و انتظام بخشی در سطح شهرستان اجرا شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت ۳۰۷دستگاه موتورسیکلت متخلف به سبب داشتن دستور قضائی، عدم ارائه گواهینامه یا مدارک، آلودگی صوتی، انجام حرکات خطرناک و نمایشی و عدم استفاده موتورسواران از کلاه‌ایمنی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه هدف پلیس از اجرای اینگونه طرح‌ها، افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم است از کلیه موتورسیکلت سوارانی که تاکنون موفق به دریافت پلاک و یا گواهینامه رانندگی نشده اند خواست تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص اقدام کنند تا موتورسیکلت شان توسط عوامل انتظامی توقیف نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سرقت کشف نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان