پلمب ۱۷۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

  • شناسه خبر: 178657
 پلمب ۱۷۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

 فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از پلمپ ۱۷۴ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر صنوف فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

خانه » رفسنجان »  پلمب ۱۷۴ واحد صنفی متخلف در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ ریمی سرهنگ”محمدمهدی کریمی”در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت وسلامت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی ،طرح کنترل و نظارت بر واحد های صنفی و اماکن عمومی در این شهرستان با راه اندازی تیم تلفیقی با اتاق اصناف و ستاد مقابله با کرونا به اجرا در آمد.

وی تصرح کرد: در اجرای این طرح و در بازدید های انجام شده ۱۲۲ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و ۵۲واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورات بهداشتی در طرح فاصله گذاری اجتماعی ستاد مقابله با کرونا طبق قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی، با دستور مقام قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحد های صنفی ،ضمن پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این ایام، در صدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است ،گفت:طرح نظارت پلیس بر واحد های صنفی با جدیت ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد های صنفی می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلمب رفسنجان واحد صنفی متخلف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان