امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

باید در برابر زور گویی های دشمن ایستاد

  • شناسه خبر: 178483
باید در برابر زور گویی های دشمن ایستاد

امام جمعه رفسنجان گفت: باید با عبرت گرفتن از تاریخ همچون حضرت ابراهیم (ع) و امام راحل، در مقابل زورگویی های دشمن ایستاد.

خانه » رفسنجان » باید در برابر زور گویی های دشمن ایستاد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز عید سعید قربان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: دو امتحان بزرگ الهی حضرت ابراهیم (ع) که یکی شکستن بت ها و سوزاندن آن حضرت توسط نمرودیان و گلستان شدن آتش به قدرت الهی و دیگری قربانی کردن فرزندش که به قدرت الهی خداوند گوسفندی برای آن حضرت می فرستند هر دو در روز جمعه اتفاق افتاد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: نام مسلمانی را پدرمان حضرت ابراهیم (ع)  بر ملت مسلمان گذاشته، امیدواریم در مقابل دستورات اسلامی الهی و در برابر این نامگذاری مطیع باشیم، همانند حضرت ابراهیم (ع) و امام راحل که بت شکن زمان خود بودند صبورانه در مقابل بت های روزگار ایستادگی کنیم.

وی افزود: حج بازسازی و بازخوانی عمل حضرت ابراهیم (ع) است به عنوان یک فریضه و فراخوان عمومی است که خداوند از خانه کعبه به عنوان قیام الناس یاد می کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: همان گونه که خداوند حضرت موسی و ابراهیم (ع)  را یاری کرد اگر ما هم در مقابل قدرتهای زورگر بایستیم خداوند ما را یاری می کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز عید قربان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان