مسئول جدید بسیج دانشجویی رفسنجان معرفی شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 178437
مسئول جدید بسیج دانشجویی رفسنجان معرفی شد + تصاویر

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان محمد علی شفیعی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این شهرستان معرفی شد.

خانه » آخرین اخبار » مسئول جدید بسیج دانشجویی رفسنجان معرفی شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین دانشگاه و اعضای فعال بسیج دانشجویی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار کرد: اساس فکری و کاری بسیج دانشجویی بحث هسته های مسئله محور است، همه مسئولین با یک سری مسائل روبرو هستند بسیج دانشجویی وظیفه دارد براساس منظومه فکری امامین انقلاب، مسائل را شناسایی کند هسته مسئله محور علمی، حول این موضوع شکل گیرد و در نهایت دو خروجی داشته باشد.

وی افزود: مطالبه گری یک بعد این قضیه است که دانشجو باید مطالبه گر باشد در غیر اینصورت خود بسیج دانشجویی به صورت جهادی وارد عمل شود.

محمدعلی شفیعی مسئول جدید بسیج دانشجویی رفسنجان هم در این مراسم گفت: رفسنجان با وجود ظرفیت های دانشگاهی و مراکز علمی جزو شهرستان های برتر علمی شناخته شده است نیروی انسانی جوان، پای کار، با انگیزه و بانشاطی که در دانشگاه ها وجود دارد می توانند آینده سازان این کشور باشند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی رفسنجان توانسته جوانانی را تربیت نماید که بتوانند در سطح جامعه و شهرستان به نحو شایسته در خدمت جامعه باشند.

شفیعی افزود: اولویت کار بسیج دانشجویی هفت محور گام دوم انقلاب و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی است و برنامه ها را در راستای این موضوعات دنبال خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم محمدعلی شفعیی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان معرفی شد و از زحمات سید محسن مرعشی تقدیر به عمل آمد.

خبر از منیژه نوروزی

عکس از فاطمه سادات حسینی

برچسب ها:
رفسنجان مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان