فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مطرح کرد؛

تبعیت از مکتب سلیمانی و تببین گام دوم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور است

  • شناسه خبر: 178432
تبعیت از مکتب سلیمانی و تببین گام دوم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: تنها راه نجات کشور، تبعیت از مکتب سلیمانی و ترسیم و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در بستر مکتب حاج قاسم است.

خانه » سیاسی » تبعیت از مکتب سلیمانی و تببین گام دوم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور است

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی ازارکان مهم بسیج است، اظهار کرد: بسیج دانشجویی از فعال ترین و گسترده ترین تشکل هایی است که در دانشگاه ها فعالیت می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تصریح کرد: مهمترین نقش بسیج دانشجویی، نقش فرهنگی و علمی و همچنین نقش سیاسی، نظامی و اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه موثرترین و مفیدترین کار دانشگاه تربیت نیروی تراز انقلاب است، افزود: برای اینکه دانشگاه ها بتوانند نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند باید یک سری نکته ها رعایت شود؛ دقت در برنامه ریزی، سازماندهی و تدارکات، ایجاد انگیزه در افراد برای عضویت در بسیج دانشجویی دانشگاه ها، توجه به مشکلات بسیج  دانشجویی، استخدام مدیران مجرب و کارآزموده در بسیج دانشجویی، آموزش مسائل فرهنگی و اعتقادی  به افراد و دانشجویان، رعایت نظم و انضباط ، اخلاص و تقوی الهی توجه به مسائل علمی و مسئولیت پذیری و کمک به واگذاری امکانات رفاهی بیشتر به دانشجویان است.

سرهنگ پساوند با تاکید بر نقش موثر دانشگاه ها و بسیج دانشجویی عنوان کرد: چهل هزار شبهه از طریق فضای مجازی بین دانش آموزان سراسر کشور مطرح است که از طریق هم افزایی بین بسیج دانش آموزی و دانشجویی می توان به این شبهات پاسخ داد و همچنین می توان از دانشجویان نخبه و صاحب علم در جوابیه شبهات کمک گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تاکید بر بحث بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه گر اسرائیل و آمریکا از طریق غول های رسانه ای به دنبال جنگ ترکیبی بی سابقه ای هستند که یاس و ناامیدی را در جامعه القاء کند، وظیفه بسیج و سپاه است که با تولید محتوای قوی یاس را از جامعه برطرف کند.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه ای اخیر به هشتک «نه به اعدام» گفت:  در اواخر تیرماه دشمن بر روی موضوع سه نفر اعدامی کار کردند و وانمود کردند که این سه نفر به خاطر اعتراضات بنزینی ۹۸  اعدام می شوند در حالیکه این سه نفر در بحث ناامنی، سرقت، تجاوز به عنف و موارد دیگر همکاری داشتند و زمانی که این سه نفر دستگیر می شوند معلوم می شود همین افراد بودند که در فتنه بنزینی فیلم و عکس می گرفتند و به شبکه های بیگانه می فرستادند و بعدا جرم امنیتی آنها مشهود می شود.

سرهنگ پساوند افزود: در حقیقت دشمن از کوچکترین ضعف کشور ما استفاده می کند و اگر نقطه قوتی داشته باشیم به آن نمی پردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی خواسته های خود را علیه نظام ما دنبال می کند و از طرفداران خود در کشور می خواهد این موضوعات را دنبال نماید از جمله این مسائل؛ خرید لاستیک های فرسوده برای آتش زدن در بزرگراه ها و مسدود کردن راه ها، راه اندازی کمپین ده میلیونی در فضای مجازی توسط مخالفان داخلی در کشور، هماهنگی با اصحاب رسانه مرتبط ، شناسایی عناصر انقلابی محله و تهدید خود و اموال این افراد برای دست کشیدن از نظام انقلاب، قربانی کردن ده ها مسافر هواپیمایی ماهان با گلوله سامانه پدافند سوریه است.

سرهنگ پساوند عنوان کرد: دشمن دنبال تصویرسازی غلط و منفی از واقعیت های کشور ماست و هیچوقت از موفقیت هایی که انقلاب در چهل سال در بحث موشکی، نانو، لیرز نوآوری، موشکی و … رتبه های برتر را کسب کرد سخن نمی گویند آنها به دنبال بیان ضعف ها هستند که آرامش داخلی کشور را بهم بریزند.

وی با اشاره به موضوع قراداد بیست ساله ایران و چین گفت: غول های رسانه ای معاند به مردم القا کردند که مسئولین ایرانی به دنبال کشور فروشی هستند، در این راستا بعضی ها که خون مردم ایران را بارها ریختند مانند آمریکایی ها دایه مهربان تر از مادر شدند در حالیکه همه می دانند در برجام هم آمریکا و هم اروپا به ما خیانت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان ابراز داشت: در قرارداد چین با ایران وضعیت اقتصادی از بحران خارج می شود، دشمنان از این نگران هستند که دلار افت کند و به اهداف شوم خودشان نرسند.

سرهنگ پساوند ادامه داد: این دشمنان که خود را دلسوز مردم ایران می دانند نمی آیند بگویند در گذشته خباثت ها و خیانت های انگلیس و فرانسه و آمریکا بود که هیچ وقت مردم روی خوش به خود ندیده اند و قبل از انقلاب هر جنگی انجام شد قسمتی از کشور ما از ایران جدا شد آنها نمی گویند عامل جدایی هرات از ایران در سال های گذشته توطئه انگلیس بود.

وی ابراز داشت: هیچکس نیست به مشاور آمریکا بگویید فشار اقتصادی که بر مردم ایران روا داشتی از طرف خود دولت آمریکا با تحریم های ظالمانه اش بر مردم روا تحمیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تاکید بر اینکه آینده از آن ایران است، گفت: شک نکنید از این بحران عبور خواهیم کرد کشور ایران با شهدای زیادی که تقدیم انقلاب کرده است متصل به حکومت امام زمان (عج) است و تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی و ترسیم و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در بستر مکتب حاج قاسم است.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان سردار سلیمانی سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان