طی حکم سرپرست وزارت صمت؛

احمد انارکی محمدی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت منصوب شد

  • شناسه خبر: 178369
احمد انارکی محمدی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت منصوب شد

احمد انارکی محمدی نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به عنوان “سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت” منصوب شد.

خانه » آخرین اخبار » احمد انارکی محمدی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به عنوان “سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت” منصوب شد.
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت طی حکمی با انتصاب انارکی محمدی به “سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارتخانه صمت” بیان کرده است:
انتظار می‌رود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ضمن تعامل مؤثر و سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همواره از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردارند، به ویژه کمیسیون‌های تخصصی و نیز مراجع محترم قضائی و حقوقی، استانداران محترم و سایر مقامات محلی و منطقه‌ای، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته در زمینه تحقق اهداف وزارتخانه. گام‌های مؤثر برداشته شود.
به منظور اثر بخشی هرچه بیشتر تصمیمات، بدین وسیله اختیارات قابل واگذاری قانونی سرپرست وزارت در حوزه مسئولیت سپرده شده را به جنابعالی تفویض می‌نمایم، بدیهی است تمامی همکاران گرامی در حوزه‌های ستاد و صف، همراهی و هماهنگی کامل و جامع را با جنابعالی در اجرای وظایف محوله به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انارکی محمدی معاون حقوقی و مجلس وازرتخانه صمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان