رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان مطرح کرد؛

پرداخت ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 178364
پرداخت ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی در رفسنجان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به متقاضیان متضرر از کسب و کار کرونا  در این شهرستان پرداخت شد.

خانه » آخرین اخبار » پرداخت ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمود شریفی امروز در جلسه کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه در برآورد اولیه پیش بینی کرده بودیم که بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در رفسنجان در سامانه ای که دولت برای قشر آسیب پذیر از ناحیه کرونا جهت دریافت تسهیلات معرفی کرده است ثبت نام کنند، اظهار کرد: به کلیه این افراد واجد شرایط پیامک ارسال کردیم تا برای تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه تسهیلات کرونایی اقدام کنند که ازاین تعداد ۸۳۵ نفر ثبت نام کردند و در مجموع مبلغ ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به آن ها پرداخت شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است و از مهرماه و آبان ماه بازپرداخت این تسهیلات آغاز خواهد شد.

شریفی با تاکید بر فعال شدن کارگروه اشتغال در شهرستان مبنی بر رسیدگی بر مشکلات و موانع متقاضیان تسهیلات، خاطرنشان کرد: امسال تعهدی مبنی بر اشتغالزایی برای ۲۵۸۵ نفر در سامانه کارا داریم که باید ثبت نام کنند، سال قبل برای ۱۸۱۸ نفر که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند تعهد داشتیم اشتغال ایجاد کنیم.

وی افزود: در مجموع در کل شهرستان رفسنجان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از اسفند ماه سال گذشته تا کنون از ۴۷۲ طرح با تقاضای ۴۷۱ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال ۳۴۱ طرح با مبلغ ۳۲۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال اجرا شده است و برای ۵۱۰ نفر هم به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان جلسه کارگروه اشتغال رئیس اداره کار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان