نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

فاکتور اساسی پدافند غیرعامل حضور و کمک مومنانه مردم است

  • شناسه خبر: 178359
فاکتور اساسی پدافند غیرعامل حضور و کمک مومنانه مردم است

نماینده مردم رفسنجان گفت: تمام زیرساخت های پدافند غیرعامل در بحران وجود دارد اما فاکتور اساسی پدافند غیرعامل همان حضور و کمک مومنانه و اعتقادی مردم است.

خانه » اقتصادی » فاکتور اساسی پدافند غیرعامل حضور و کمک مومنانه مردم است

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خانه خشتی با موضوع مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک همدلی در رفسنجان با اشاره به اینکه فاز اول کمک مومنانه، طرح همدلی و مواسات را با سرافرازی پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: اگر روح دینی در مردم وجود نداشت با مشکل کرونا دچار قحطی و بلای عمومی می شدیم، همانطور که در آمریکا و کشورهای غربی به محض شیوع کرونا شاهد بودیم چگونه به فروشگاه ها حمله ور شدند و در فرودگاه ها ماسک ها را به سرقت بردند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی رفسنجان افزود: در کشورهای غربی دستمال کاعذی نادر شد و برای نگهداری از ماسک مسلح شدند؛ این وقایع نشان می دهد در آنجا حضور مردم و کمک مومنانه وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی و آمریکایی پدافند غیرعامل داشتند، تصریح کرد: تمام زیرساخت های پدافند غیرعامل در بحران وجود دارد اما فاکتور اساسی پدافند غیرعامل همان حضور و کمک مومنانه و اعتقادی مردم است و یکی از روش های رشد و کمال جامعه شرکت در طرح کمک مومنانه بود که در کشورهای غربی وجود نداشت.

جلالی عنوان کرد: مرحله اول کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اجرا شد مرحله دوم در دهه ولایت از قربان تا غدیر آغاز خواهد شد و قطعا مردم با حضور و کمک خودشان برادری، اخوت و همدردی را به نمایش می گذارند که برای دنیا بهت آور و اعجاب انگیز خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در دومین مرحله کمک مومنانه به همه دنیا اعلام خواهند کرد که در این شرایط سخت گرانی و تورم، مشکلات اقتصادی، بی مسکنی و بالا بودن اجاره بها از جیب خودشان مایه می گذارند و این امر بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم رفسنجان با تاکید بر اینکه اسلام نقش انفاق را دوست دارد و خود انفاق موضوعیت دارد، گفت: خداوند می خواهد روح سخاوت را در ما پرورش دهد، بهترین آزمون سخاوت شرکت در رزمایش مومنانه و مواسات است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه نماینده مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان