یک حلقه چاه به منابع تامین آب رفسنجان افزوده شد

  • شناسه خبر: 178349
یک حلقه چاه به منابع تامین آب رفسنجان افزوده شد

به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان رفسنجان، چاه شماره ۳ با تلاش پرسنل و مدیریت شرکت آبفا وارد مدار بهره برداری شد.

خانه » آخرین اخبار » یک حلقه چاه به منابع تامین آب رفسنجان افزوده شد

به گزارش خانه خشتی؛ چاه شماره ۳ رفسنجان با دبی ۲۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.
حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان در این زمینه گفت: چاه شماره ۳ رفسنجان به عمق ۲۸۰ متر پس از اجرای ۴۸۰۰ متر خط انتقال آب با لوله ۴۰۰ پلی اتیلن و اجرای ۲۱۰۰ متر خط برق ، با دبی ۲۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.
مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان در ادامه افزود: به منظور جبران کم آبی در فصل تابستان از ابتدای تیر با تلاش شبانه روزی همکاران تا کنون ۳ حلقه چاه با مجموع دبی ۸۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب رفسنجان افزوده شده و یک حلقه چاه دیگر نیز به زودی وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
چرخ انداز در پایان گفت: از شهروندان استدعا دارم از نصب پمپ به صورت مستقیم بر روی شبکه جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه انشعاب غیر مجاز ،مراتب را جهت برخورد قانونی و جمع آوری به ۱۲۲ گزارش دهند.

عزم شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان در جمع آوری انشعابات غیر مجاز

۱۵۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای حومه رفسنجان جمع آوری می شود.
حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان با بیان این مطلب که انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود ،افزود: انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع‌آوری کنیم.
چرخ انداز با ذکر فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی اظهار داشت: این اکیپ‌ها در گشت‌های مستمر خود موفق به شناسایی ۱۵۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای شهرستان شدند که از این تعداد تاکنون ۵۷۶ فقره که عمدتا مربوط به دامداری ،خانه باغ های بزرگ و… قطع و جمع آوری ،۲۵۹ فقره تبدیل به مجاز شده و به دنبال تبدیل به مجاز نمودن مابقی انشعابات با طی مراحل قانونی هستیم.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، عنوان کرد: جلساتی به منظور جمع آوری انشعابات غیر مجاز با دادستان برگزار شده و با حمایت دستگاه قضا و همکاری نیروی انتظامی،شرکت آب و فاضلاب عزم خود را برای جمع‌آوری تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب آبفار رفسنجان حلقه چاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان