فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه در رفسنجان همزمان با عید قربان

  • شناسه خبر: 178296
آغاز مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه در رفسنجان همزمان با عید قربان

فرمانده سپاه رفسنجان از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان رفسنجان از عید قربان و دهه ولایت خبر داد.

خانه » اجتماعی » آغاز مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه در رفسنجان همزمان با عید قربان

سرهنگ محمد پساوند در گفتگو با خانه خشتی از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان رفسنجان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش با جلب مشارکت های مردمی و نهادهای انقلابی و هم افزایی ارگان های مختلف شهرستان و با استفاده از تمام ظرفیت های بسیج در سه مقطع زمانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: اولین بخش از این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه همزمان با عید قربان تا غدیر و در دهه ولایت و امامت برگزار می شود.
پساوند خاطر نشان کرد: دومین بخش در دهه اول محرم و با استفاده از ظرفیت مساجد، موکب ها و هیاتهای مذهبی اجرا می شود، کمک ها جمع آوری و میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.
فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: مرحله سوم این دوره از رزمایش کمک های مومنانه در دهه آخر صفر از اربعی حسینی تا رحلت رسول اکرم(ص) برگزار می شود و از فضای معنوی اربعین برای برپایی هرچه بهتر این رزمایش استفاده خواهد شد.
پساوند تصریح کرد: در این راستا نیاز است تا تمامی ارگان های دولتی در شهرستان در کنار مردم و خیریه ها نیز به میدان آیند، در اولین فرصت جلسه هماهنگی و هم افزایی میان نهادهای مختلف شهرستان با حضور خیریه ها برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه تنها به توزیع بسته های غذایی بسنده شد و در این مرحله توزیع لوازم التحریر، پوشاک و دیگر اقلام ضروری در دستور کار قرار میگیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
خیریه ها فرمانده سپاه رفسنجان کمک مومنانه مرحله دوم موکب های اربعین نهادهای انقلابی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان